Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med dekkbutikker i Tyskland/Sverige/Danmark, priser osv...?

Eventuelt noen mailadresser til noen butikker...

Dekk her hjemme e jo svindyrt! 2000 pr dekk... :x

Skrevet

Vet ikke om du har vært inne på www.dekkonline.com å sjekket priser?

Kan få dekk ned til 500-600 kr der.

Disse sender vel fra Tyskland om jeg ikke tar helt feil.

Men var ikke lang leveringstid av den grunn, tok ca 1 uke før jeg fikk mine. Også er det gratis frakt hjem til døra :)

Skrevet

Vet at det er billige dekk der, men jeg vil ikke ha "Sunny" dekk :P

Vil ha Continental, Pirelli, Dunlop, Michelin eller noe sånn...

Dekk er viktig!

Har sjekket, og de er billigere enn norske nettbutikker, men snakker fremdeles godt over 1500 pr. dekk

Skrevet

Nå får du gratis frakt hos dekkonline da.. Tror ikke du finner noe billigere i utenlandske nettbutikker da de nesten garantert vil flå deg fraktmessig.. Hvis du skal ha premiumdekk må du betale for det og.. Som du sier selv, dekk er viktig :)

Skrevet

Du kan shoppe pris så lenge du vil,men før eller siden må du innse at det ikke er gratis å henge seg opp i merker,eller kjøre lavprofil.

Kumho er faktisk et veldig godt,rimelig alternativ til de oppskrytte tyske merkene.

Til info er det også kun Michelin (latterlig overpriset) og Kumho som har såpass runde sidekanter at de motvirker sporing ved lavprofil. (dvs. de er best i klassen)

Skrevet

Har man gode nok avtaler kan man slippe billigere unna på den lokale dekksjappa, men for mannen i gata er det nok billigst å handle der ja :wink:

Skrevet

Har man ordna seg sånn er det jo kjekt. :D

Koster gjerne litt ekstra hvis man kommer med nett-dekk til en forhandler :wink:

Skrevet

Jeg har handla fra Dekkonline.com flere ganger. Både Toyo og Pirelli. Det var en lokal dekkforhandler

som ble litt irritert for at jeg kom med internett-dekk, og etter å ha slått inn alle rabatter til sammenligning

så klarte han ikke å nærme seg den nettprisen.

Det er imidlertid veldig dyrt å legge om slike dekk noen steder. Jeg har betalt opptil 1000 kr

for to stk 295/25/20.

Skrevet

Har ordnet "billig" omlegging på dekkene... 500 for alle fire.

Skal litt rundt i morgen og sjekke priser i Bergensområdet...

Men først og fremst skal jeg opp til forhandler som solgte bilen med "gode, brukbare sommerdekk" når jeg kjøpte bilen i januar...

Skulle skifte for en uke siden, så var det kommet en "skrape" på hele innsiden av ene fordekket hele veien til corden, så det var ubrukelig... Håper forhandler vil erstatte 2 nye fordekk!

Skrevet

De selger da både Michelin, Pirelli og Bridgestone på dekkonline.

Tror nok ikke du kommer til å finne disse dekkene billigere andre plasser.

Skrevet

Apropos dekkonline, fælt så trege de er nå da. Bestilte og betalte hjul i går, enda ikke hørt noe mer ang levering.. Utålmodig ja! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...