Gå til innhold

Alternativ fortolling - hvem beregner gjns. km-stand?


jearacing
 Share

Anbefalte innlegg

Som topicen sier lurer jeg på hvordan det blir beregnet "gjennomsnitlig km-stand" når jeg fortoller bilen med alternativ fortolling. Ser ut til at jeg kan spare mye på å gjøre det på denne måten, men er usikker på hva som er gjenomsnitt km-stand for en slik bil.. i tilfelle, hvem bestemmer dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må melde i tråden når du har fått et svar!

har selv spekulert litt på import, og det virker som at alternativ metode er tingen på motorsterke kjøretøy med noe høyere verditap enn den gjennomsnittlige redskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis bilen har gått enormt langt i forhold til hva den gjennomsnittlige bilen av samme type vil den få redusert engangsavgift. du kan og få tilsvarende økt engangsavgift om du f.eks finner en 85 M535 med 20 000km på telleren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker tråden her til å spørre om en ting jeg.

Den kalkulatoren som ligger ute? Hvor eksakt er den i grunn, syns det blir litt dyrt å importere noen av bilene jeg har regna ut der. og de er ikke biler med store motorer heller, 170hk ca.

Blir det billigere enn hva som står der når man virkelig skal fortolle eller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor riktig den er kommer an på hvor riktige dataene du taster inn er. Verre er det nok ikke. Noen biler er fortsatt gunstige å ta inn, mens mange typisk motorsterke biler har blitt dyrere. Jeg hadde f.eks ikke spart noe på å ta inn Audien, med 200 gamp, firehjulstrekk og automat.

Hilsen Gunnar som står i kjøretøyhallen hos BT og venter på avgiftsdommen på 1ern... Så snart er kortet tomt... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor riktig den er kommer an på hvor riktige dataene du taster inn er. Verre er det nok ikke. Noen biler er fortsatt gunstige å ta inn, mens typisk motorsterke biler har blitt dyrere. Jeg hadde f.eks ikke spart noe på å ta inn Audien, med 200 gamp, firehjulstrekk og automat.

Hilsen Gunnar som står i kjøretøyhallen hos BT og venter på avgiftsdommen på 1ern... Så snart er kortet tomt... ;)

da forventer vi ny tråd om den i løpet av dagen 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...