Gå til innhold

mye merkelige feilmeldinger e46..99


wilmax
 Share

Anbefalte innlegg

jeg har fått litt problemer det lyser av og til i handbrekklyset og abs lyset samtidig. og når dette lyser kobler abs ut. og når jeg bremser (når abs av og til virker. slår pedalen tilbeke når jeg bremser foriktig fra feks. 80 til 70. trenger bare en liten tuch på pedalen. da slår den tilbake hvis dere skjønner hva jeg mener.? sån som skjer når man skal prøve og låse hjulene.

og så hviser den at jeg ikke har baklys? dette kom bare plutselig. noen som har noe svar på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme feilmld får jeg oxo. men det er innimellom bare. noen ganger kan den være sånn en hel dag andre ganger så er det bare å skru av tenning og på igjen. kan det være no dårlig kontakt no sted eller no med abs styringen? for hvis føleren er defekt så er den vel helt defekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er akkurat det som skjer med meg:) men det er jo litt skummelt;/ får jo en laaaaang stopplengde når abs tuller. og slår tilbake under hele bremsingen. akkurat som at man bremser på is:) det er liitt skummelt-....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

asc mener du vel.. dette er fordi at hele dette systemet henger sammen.

få lest feilminnet, så ser du hvilket hjul den klager på..

angående lysene.. det er så mange som klager på det du gjør, UTEN Å HA SJEKKA ALLE LYSA!???!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

javel.. begge skilt? alle 4 baklys? alle 3 br lys? begge blink?`tåke?

isåfall er det merkelig..ettersom at "feilkodene" du prater om enkelt å greit kommer ved feil motstand i en krets..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...