stokke Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Noen som har erfaringer med denne? http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=466&katid=78&mid=m436&id=&vn=736 -Ole K. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Nei, men eg anbefaller denne for dei som ikkje vil bytte ut originalspiller og vil ha forsterker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Har montert denne modellen en god del ganger. Kan trygt anbefale denne ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stokke Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 okei:) takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2guten Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 kan denne kobles til høytalerkablene til høytalerene i bakdørene? vil disse høytalerene fungere eller tar den all signal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 Funker fint det. Og du vil fremdeles har lyd i dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2guten Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mfh-e39 Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 vær forsiktig med å skru opp styrken signalet på denne boksen mye. Det fikk jeg erfare. Tok 1uke så blåste jeg forsterkeren min til himmels. Bruk veldig lite gain på denne, og da mener jeg VELDIG lite. og skru heller opp kun på forsterker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå