stokke Posted April 6, 2010 Share Posted April 6, 2010 Noen som har erfaringer med denne? http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=466&katid=78&mid=m436&id=&vn=736 -Ole K. Link to comment Share on other sites More sharing options...
todleif Posted April 6, 2010 Share Posted April 6, 2010 Nei, men eg anbefaller denne for dei som ikkje vil bytte ut originalspiller og vil ha forsterker Link to comment Share on other sites More sharing options...
StigJ Posted April 6, 2010 Share Posted April 6, 2010 Har montert denne modellen en god del ganger. Kan trygt anbefale denne ja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stokke Posted April 8, 2010 Author Share Posted April 8, 2010 okei:) takk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
2guten Posted November 16, 2010 Share Posted November 16, 2010 kan denne kobles til høytalerkablene til høytalerene i bakdørene? vil disse høytalerene fungere eller tar den all signal? Link to comment Share on other sites More sharing options...
StigJ Posted November 16, 2010 Share Posted November 16, 2010 Funker fint det. Og du vil fremdeles har lyd i dem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
2guten Posted November 17, 2010 Share Posted November 17, 2010 takker for svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mfh-e39 Posted November 17, 2010 Share Posted November 17, 2010 vær forsiktig med å skru opp styrken signalet på denne boksen mye. Det fikk jeg erfare. Tok 1uke så blåste jeg forsterkeren min til himmels. Bruk veldig lite gain på denne, og da mener jeg VELDIG lite. og skru heller opp kun på forsterker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts