kjetilbm Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Drit i å lage salgsannonse hvis du ikke engang gidder å ta bilder, sånn helt seriøst. evt drit i å kommentere om du ikke er intrisert? skal ordne med bilder til i kveld Hadde muligens vært/blitt interessert hvis du bare hadde giddi å ta bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 bilder??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet November 4, 2010 Forfatter Share Skrevet November 4, 2010 Rakk bare bilder av to av hjula i kveldd pga at de ligger litt spredt på bygda. skal fixe bilder av de to siste fredag kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Hvor bor du? For jeg vite det noengang? Så kan jeg kanskje hente hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet November 5, 2010 Forfatter Share Skrevet November 5, 2010 Hvor bor du? For jeg vite det noengang? Så kan jeg kanskje hente hjula!! hørt om 1881? Har lagt til det i første post nå. beklager sent svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 Legg ut de bildene du har tatt da... så får vi kanskje et inntrykk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet November 5, 2010 Forfatter Share Skrevet November 5, 2010 Legg ut de bildene du har tatt da... så får vi kanskje et inntrykk... De har ligget i første post siden i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 Hvor bor du? For jeg vite det noengang? Så kan jeg kanskje hente hjula!! hørt om 1881? Har lagt til det i første post nå. beklager sent svar. Haha, spydig du... Er ikke veldig uvanlig å legge til "bosted" når det gjelder en annonse hvor du skal selge sake og ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet November 5, 2010 Forfatter Share Skrevet November 5, 2010 Hvor bor du? For jeg vite det noengang? Så kan jeg kanskje hente hjula!! hørt om 1881? Har lagt til det i første post nå. beklager sent svar. Haha, spydig du... Er ikke veldig uvanlig å legge til "bosted" når det gjelder en annonse hvor du skal selge sake og ting Nå er det vel du som bruker utropstegn i flertall jeg glemte det dessverre når jeg laget annonsen. mer er rettet opp nå skal kjøre og ordne bilder av de to siste hjula om noen minutter. så er vel all info på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet November 7, 2010 Forfatter Share Skrevet November 7, 2010 virkelig ingen bbs-entusiast som trenger prosjekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 Hadde det bare vert litt nærmere så hadde jeg henta :\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet November 9, 2010 Forfatter Share Skrevet November 9, 2010 Null problem å sende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet November 13, 2010 Forfatter Share Skrevet November 13, 2010 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet November 24, 2010 Forfatter Share Skrevet November 24, 2010 glemte å nevne at alle skruer følger selvfølgelig med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet November 27, 2010 Forfatter Share Skrevet November 27, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå