umotorsport Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Driver og monterer avtagbart henger feste på bilen min nå, fulgte ikke med mal eller mål på den biten som må kappes ut av fangeren så lurer på om noen har en mal eller har målene på det som skal bort? Bilder hadde også vært knall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Jeg har E39 sedan med avtagbart hengerfeste. Skal se om jeg kan få sjekket dette i morgen, hvis ingen andre kommer meg i forkjøpet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
umotorsport Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 Hadde hvert ypperlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajoe Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Ta en titt på baksiden av fangeren din. Der er det noen streker som du skal sage etter. Greit å ha litt godt lys, da strekene som regel blir litt utydelige grunnet slitasje av sand og grus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Var merket av på min E38 også. Bare å skjære ut i sporet som er der. Ta fangeren helt av bilen. Dekselet passet perfekt etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Hvis det er merker på fangeren, så er det klart det beste å gå etter ja. Dette visste ikke jeg. om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
umotorsport Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 Takk for tipset! Da skal jeg sjekke dette imårra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajoe Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Du må antagelig løsne bjelken inni plastfangeren når du skal sage. Kuttet går helt opp til den, så det er lettere å komme til og få et fint kutt når den er borte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå