Gå til innhold

Har noen bilder av led angel-eyes og xenon tåkelys sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har bilder av led angel eyes og xenon tåkelys sammen? Har e92 og har superwhite nå. Mulig lyst til å bytte til noe sprekere utseende, men må liksom se hvordan det blir. Hvis du har bilder, skriv gjerne styrke på xenon. :D

Skrevet

Jeg har, kan poste bilde senere. Angeleyes er 4000-5000k i farge, og tåkelysa er 6000K. Det er forsåvidt fjernlysene og, og nærlys er org 4300K (Skal byttes til 6000 de og, hvis jeg bare finner ut hvordan å bytte uten å ta av lyktene.) prøver å finne AE pærer som er så nær 6000k som mulig, så alt blir 6000K :)

Skrevet

vet ikke hvis du tenker på angel eyes'ene så står det mer informasjon på dioder.no, xenon kittet til grøftelysene bestiller du bare et kit med samme pære som er i lysene orginalt.

• 3 months later...
Skrevet

Har kjøpt ett sett hb4 (9006) xenon for å montere i grøftelysa mine, men det er kun den ene pæra som tenner. Har bytta om og det er ingen feil på verken xenon sett eller bil. I tillegg så flimrer den xenon pæra som tenner, det er vel bare å få tak i canbusfix her eller?

(Settet kommer fra vvme)

Skrevet
Har kjøpt ett sett hb4 (9006) xenon for å montere i grøftelysa mine, men det er kun den ene pæra som tenner. Har bytta om og det er ingen feil på verken xenon sett eller bil. I tillegg så flimrer den xenon pæra som tenner, det er vel bare å få tak i canbusfix her eller?

(Settet kommer fra vvme)

nei, canbus har nok ikke noe med det å gjøre, Pærene dine er nok dessverre defekte (90% sannsynlighet). vvme selger så sinnykt billig, så man må dessverre regne med noen pærer som kvelder fort. Jeg har hatt ett sett ifra vvme i grøtelysa i straks to år nå, og de er still going strong... Hvor i landet bor du? om du bor i nærheten så kan du ta turen innom, så kan vi feilsøke for å sjekke...

Blir rundt 1000 lapp for 4 pærer da?

om ikke du bestiller ifra http://www.vvme.com, der det er ca 200kr ikludert frakt for 2stk d2s pærer. ca 120kr eller noe for ett sett ekstra pærer til xenonkit...

Skrevet
bjo3tsrlaed2qvk8hsjf.jpg

6000k Xenon i grøftelysene (VVME.com) og LED Angel eyes (Dioder.no)

:)

Vil disse passe i min bil?

Du skal ha en av de to øverste her:

http://www.bilkabel.com/~bilkaekq/index ... cPath=8_88

Spørs litt hvor kraftig du vil ha.. Jeg selv har de 5-watterne, og de er knallbra. De 3-watterne syns jeg ikke vises godt nok på dagen.

Har du bilde av hvordan disse 5-watterne ser ut?

Jeg har et bud inne på eBay på $45 for 3w-kit, og er litt usikker på om det havner moms og greier på de. I såfall er veien kort til å bestille 5w kit fra bilkabel i stedetfor.

Skrevet

(Settet kommer fra vvme)

nei, canbus har nok ikke noe med det å gjøre, Pærene dine er nok dessverre defekte (90% sannsynlighet). vvme selger så sinnykt billig, så man må dessverre regne med noen pærer som kvelder fort. Jeg har hatt ett sett ifra vvme i grøtelysa i straks to år nå, og de er still going strong... Hvor i landet bor du? om du bor i nærheten så kan du ta turen innom, så kan vi feilsøke for å sjekke...

Blir rundt 1000 lapp for 4 pærer da?

om ikke du bestiller ifra http://www.vvme.com, der det er ca 200kr ikludert frakt for 2stk d2s pærer. ca 120kr eller noe for ett sett ekstra pærer til xenonkit...

Har bestillt ett til sett med 9006 nå, så får eg håpe det settet virker. Ellers takk for tilbudet s.arnesen men er nok ikke så mye å feilsøke på. Bor uansett ikke i nærheten av deg (haugesunds distriktet) du holder vel til på østlandet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...