Gå til innhold

Har noen bilder av led angel-eyes og xenon tåkelys sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har kjøpt ett sett hb4 (9006) xenon for å montere i grøftelysa mine, men det er kun den ene pæra som tenner. Har bytta om og det er ingen feil på verken xenon sett eller bil. I tillegg så flimrer den xenon pæra som tenner, det er vel bare å få tak i canbusfix her eller?

(Settet kommer fra vvme)

nei, canbus har nok ikke noe med det å gjøre, Pærene dine er nok dessverre defekte (90% sannsynlighet). vvme selger så sinnykt billig, så man må dessverre regne med noen pærer som kvelder fort. Jeg har hatt ett sett ifra vvme i grøtelysa i straks to år nå, og de er still going strong... Hvor i landet bor du? om du bor i nærheten så kan du ta turen innom, så kan vi feilsøke for å sjekke...

Blir rundt 1000 lapp for 4 pærer da?

om ikke du bestiller ifra http://www.vvme.com, der det er ca 200kr ikludert frakt for 2stk d2s pærer. ca 120kr eller noe for ett sett ekstra pærer til xenonkit...

Har du mulighet til å legge ut link til de jeg må ha?

Har lett litt rundt, men finner ikke helt ut av det..

Skrevet
Har kjøpt ett sett hb4 (9006) xenon for å montere i grøftelysa mine, men det er kun den ene pæra som tenner. Har bytta om og det er ingen feil på verken xenon sett eller bil. I tillegg så flimrer den xenon pæra som tenner, det er vel bare å få tak i canbusfix her eller?

(Settet kommer fra vvme)

Jeg har og kjøpt fra vvme til grøftelysa, mine og flimra med en gang, før jeg monterte feilmeldings fjærner, etter det sluttet det å flimre :)

Hadde samme problem med fjærnlysa mine, der kun ei pære tente, av og til tente den andre, osv. Monterte feilmeldingsfjærnere og alt fungerte strålende :)

Skrevet

om ikke du bestiller ifra http://www.vvme.com, der det er ca 200kr ikludert frakt for 2stk d2s pærer. ca 120kr eller noe for ett sett ekstra pærer til xenonkit...

blir litt vanskelig, med tanke på at jeg ikke vet hva slags pærer du skal ha. Bare gå inn på replacement bulbs, så kan du velge hvem du skal ha i lista der...

Skrevet

(Settet kommer fra vvme)

Jeg har og kjøpt fra vvme til grøftelysa, mine og flimra med en gang, før jeg monterte feilmeldings fjærner, etter det sluttet det å flimre :)

Hadde samme problem med fjærnlysa mine, der kun ei pære tente, av og til tente den andre, osv. Monterte feilmeldingsfjærnere og alt fungerte strålende :)

Sier du det..... da får eg bare få tak i canbusfix da, om det ikke løser seg med det nye settet. Dumt at eg ikkje bare bestillte det samtidig.. Skal ikke se bort i fra at eg kan ha ett sett hb4 snart for salg da ;)

Hvor bestillte du dine canbus fixere?

Skrevet

(Settet kommer fra vvme)

Sier du det..... da får eg bare få tak i canbusfix da, om det ikke løser seg med det nye settet. Dumt at eg ikkje bare bestillte det samtidig.. Skal ikke se bort i fra at eg kan ha ett sett hb4 snart for salg da ;)

Hvor bestillte du dine canbus fixere?

Da jeg kjøpte til fjærnlysa handla jeg med en lokal selger her. Kjøpte først bare settet, og etter jeg fikk problemer dro jeg og kjøpte slike feilmeldings fjærnere, og da ordna det seg, da jeg kjøpte til grøftelysa, so bestilte jeg fra vvme, kjøpte også feilmeldingsfjernere med en gang da, siden jeg regnet med det kom til å bli et problem uansett. Men eine lykta tenkte fint vertfall, uten, men testa ikke begge med xenon før jeg monterte feilmeldingsjerner. Men den eine lykta flimra vertfall, og det gidde seg etter montering av FMF :)

Skrevet

blir litt vanskelig, med tanke på at jeg ikke vet hva slags pærer du skal ha. Bare gå inn på replacement bulbs, så kan du velge hvem du skal ha i lista der...

Hadde tenkt på pærer til angel eyes, bright white istedenfor de originale gulaktige..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...