morteym Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 Noen som kan hjelpe meg litt her? Er bare noe småtteri som ikke er helt godkjent, så kan ikke sette bilen hvor som helst. Greit å vite på forhånd at bilen går igjennom. Lurer også på om bilen må inn på samme sted dersom den må på etterkontroll? Mvh Morten
Ørjan^^ Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 trenger også litt info angående dette.. Send pm viss du ikke vil angi navnet.
morteym Skrevet April 6, 2010 Forfatter Skrevet April 6, 2010 Jeg tror ikke det er så mange som vil si ja på en direkte forespørsel hvis ikke det er litt bekjentskap inni bildet..
Arotished Skrevet April 7, 2010 Skrevet April 7, 2010 Spørs kor "alvorlig" det er snakk om. Da jeg skulle ha slk'n inn med f.eks senkesett som ikke var i vognkortet så forhørte jeg med verkstedet i forveien BTW, er du ifra Stavanger? Har aldri sett en blå CSL i området
RemyNG Skrevet April 7, 2010 Skrevet April 7, 2010 trenger også litt info angående dette.. Send pm viss du ikke vil angi navnet. +1
morteym Skrevet April 7, 2010 Forfatter Skrevet April 7, 2010 Arotished: Send meg pm da, lanskje jeg kan ta den på samme sted. Tror de fleste vil være greie, men mange shabby steder har blitt strenge pga de har fått refs. Jeg er ikke fra Stavanger, men jeg holder til der. Er ikke så mye jeg bruker M3n, så skal jo litt til for å møte på den.
Jay-O Skrevet April 10, 2010 Skrevet April 10, 2010 Arotished: Send meg pm da, lanskje jeg kan ta den på samme sted. Tror de fleste vil være greie, men mange shabby steder har blitt strenge pga de har fått refs. Jeg er ikke fra Stavanger, men jeg holder til der. Er ikke så mye jeg bruker M3n, så skal jo litt til for å møte på den. OT, men du går vel ikke tilfeldigvis på gamle ScanAviation (Husker ikke hva det heter nå)? Mener å ha sett den utenfor skolen der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå