Gå til innhold

Vårpuss av min E36 coupe - Swissvax Style


Ad|oS
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for positive kommentarer :)

På en nylakkert bil vil du ikke kunne hente veldig mye med hensyn til glansen fra lakken, men vil anbefale deg en skikkelig grundig vask for så å legge på en god voks. Vil heve utseende det lille ekstra, samt gjøre bilen bedre utrustet mot hardere tider :wink:

Nei hagenisse, tar nok ikke din, men vet om noen folk i dine trakter som kunne tatt den om du betaler godt hehe

Sondre: S30 blir ca 3/10, S17 er ca 5/10 og S03 er ca 7/10 på Scholl sin skala. Det skal da nevnes at de har en S0 som nesten er som våtsliping. Litt usikker på hvordan disse er i forhold til Meguiars sin skala, men blir kanskje litt grovere enn Meguiars sine tilsvarende produkter!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart pute er finishing, orange er polishing, blå er cutting og ull gir enda mer cutting uten å gi så mye varme.

Grønn Über pute er også polishing pute, men er litt finere og etterlater ofte mindre hologrammer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i hvertfall fram til noen andre polerer eller det regner, eller han lar bilen stå med litt støv ^^ hehe

okey halvard, greit å vite :-)

har hatt et par "øveturer" på en drittbil så nå er jeg vel snart klar for å prøve roterende på min :-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jo ikke akkurat dn verste korrigeringen på denne bilen, så var ikke så vanskelig hehe Blir gøy å få seg en skikkelig utfordring snart :)

Jeg har en SKIKKELIG utfordring til deg :P hehe

Du er nok i ferd med å bli en av gnikkesjefene i miljøet nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...