bmwkizn Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Syns denne var litt stilig jeg http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=21564205 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Morro! Men hadde vært gøyalt med noe litt kvassere som en S38B38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 Ja sannt det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 hehe, vart litt skuffa når jeg såg 1,8. hadde vært kult me noe større Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Da er denne tøffere Denne har en Ford GT40 V8-motor på 425hk i lasterommet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Haha! Det var saker God vektfordeling også, men kanskje litt tung i høyden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 Rå den siste der da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 ja sikkert bombe det med en 518 motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 Det der er da ingenting. Husker en fyr fra Bilforumet som puttet en Leopard (tank) motor i en slik gammal varebil Lurer på om han kalte seg "reodor" eller noe Edit: Jøss ser ut som tråden fortsatt er i live http://www.bilforumet.no/prosjektforum/ ... nches.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 Å i satan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet April 9, 2010 Forfatter Share Skrevet April 9, 2010 ja sikkert bombe det med en 518 motor Jeg sa ikke at det var en syk og dødssprek bil. Jeg liker faktisk en del biler selv om de ikke har 200+++ HK Jeg syns slike gamle biler er morro, og har sjel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 Det der er da ingenting.Husker en fyr fra Bilforumet som puttet en Leopard (tank) motor i en slik gammal varebil Lurer på om han kalte seg "reodor" eller noe Edit: Jøss ser ut som tråden fortsatt er i live http://www.bilforumet.no/prosjektforum/ ... nches.html Han har vel sagt at han skal gjøre det i 10år.. Motoren og bilen står hver for seg. Men han skal gjøre ferdig volvon først serru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 har hatt en 69mod transit med en 3,0 v6 capri motor i, det er mange år siden, gikk dritdårlig lå ikke på vegen i det hele tatt, men den gangen innbilte jeg meg sjøl at det gikk bra var ikke vant til så mye annet enn gamle taunuser og sånt...... slurra jo på 1,2 og 3dje gir.. men gamle biler har sjarm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå