Jomso Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2010 hehe Når kommer du hjemmover igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aaramnes Skrevet Mai 5, 2010 Share Skrevet Mai 5, 2010 Vanskelig å si. Men blir vel rundt 20 mai Sjølivet er ikke til å stole på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 Bilen ble veldig pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frenball Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 Ble bra nå ja! Liker dette! Gler meg til å ta en nermere titt på den til helga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 ser du, lakkinga av bagasjeluka ble PERFECT front, bakende nice, you got it m8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer-fan Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 nice ride! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 Som jeg sa, M3 speilene ligger klare, ferdig lakket og klare til å bli montert Senking kommer Den ble veldig flott med di nye modifikasjonene. Senking? Den er jo akkurat passlig, er jo greitt å komme fram også og sleppe å ødlegge carbon cupene +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jomso Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2010 Som jeg sa, M3 speilene ligger klare, ferdig lakket og klare til å bli montert Senking kommer Den ble veldig flott med di nye modifikasjonene. Senking? Den er jo akkurat passlig, er jo greitt å komme fram også og sleppe å ødlegge carbon cupene +++ så sant så sant, jeg har vurdert i det siste å vente litt med senking, vil jo ikke ødlegge cupene heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jomso Skrevet Mai 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2010 Nye Bilder! Tjoooheiioiioioi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jomso Skrevet Mai 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2010 Har endelig fått montert Xenon i lys ! Har lagt om slik at jeg ENKELT kan bytte til orginalt igjen, snakk om hoe og han kjønn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 sett postn min da? måtta stikke å ta bilde der i å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 Pen Bil du har Men er en ting jeg ville gjort noe med, syns nyrene blir borte å ser ut som to "hull". Kanskje det bare er slik på bildene, men siden du har krom rundt vinduene hvorfor ikke har nyrene slik også, eventuelt karbon Ellers, nydlig Nesten så vi skulle tatt bilder sammen engang Black and "hvite" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 Jeg synest det blei stilig. Akkurat passe med synlig carbon osv.. Og jeg ville heller bytta chromelistene rundt vinduene til shadowline enn å bytte tilbake til chrome-nyrer Skal du på GS-treffet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 M3 speil hadde blitt bedre. de du har kjøpt nå er E39 M5 speil. syns også blank grill hadde blitt penere. når den er helt svart blir hele BMW identiteten borte syns jeg. blank ramme med svarte riller hadde blitt penest syns jeg. ellers ser den fin ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 flott bil! jeg ville også byttet til shadowline lister+carbon nyrer. +fjernet øyelokk, ellers alt perfekt i mine øyner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå