Spiff Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 må nok valse her ja, meget pen bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jomso Skrevet Mai 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2010 mrmpower, er han erfaren med det? orker ikke å lakke om igjen om det blir sprekk :S sp|ff, tar deg en tur opp hit du og valser hoho. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Mai 19, 2010 Share Skrevet Mai 19, 2010 om han er erfaren med det aner jeg ikke, men kan du ikke ta en prat med Morgan den store da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jomso Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2010 Tjaa tjaa, han har vell litt peiling kan stikke på GS en dag han er vell på Gatebil nå ;o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Mai 20, 2010 Share Skrevet Mai 20, 2010 nåkken som e hældi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jomso Skrevet Mai 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2010 yes, skulle egentlig på gatebil... ment vart ikke): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jomso Skrevet Mai 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2010 Vet ikke helt hva jeg prøvde på når jeg tok disse bildene... Var vell å få frem litt av den "mørke" siden ble ikke så vellykket. Skriv hva dere synst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jomso Skrevet Juni 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2010 Her kommer noen nye "Natur" Bilder av kjærra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jomso Skrevet Juni 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2010 Har da lagd en Show-off film av bimmern, ikke så mye erfaring i filming men en gang må være den første! Hope you enjoy! http://www.vimeo.com/12598136/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Juni 19, 2010 Share Skrevet Juni 19, 2010 synest det var en bra film jeg man kan gjøre slik når man har så strøken bil som deg Jomso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 20, 2010 Share Skrevet Juni 20, 2010 Du som kjører denne ja ? Kjørte etter deg i byn igår me en e39, samt da du tok en snurr på stadion! Måtte prøve på en jeg også, hehe:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 20, 2010 Share Skrevet Juni 20, 2010 Tøff film! Hva filma du med? ..og hva slags redigeringsprogram brukte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jomso Skrevet Juni 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2010 synest det var en bra film jeg man kan gjøre slik når man har så strøken bil som deg Jomso Takker takker, kjære ;* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jomso Skrevet Juni 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2010 Du som kjører denne ja ? Kjørte etter deg i byn igår me en e39, samt da du tok en snurr på stadion! Måtte prøve på en jeg også, hehe:P Hahah, ja den snurren på stadioen ble en katastrofe! Tenkte jeg skulle være litt kul å dra en fin en irundt meeeeen det ble bare en kjapp liten en Håper det gikk bedre med deg! hoho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jomso Skrevet Juni 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2010 Tøff film! Hva filma du med? ..og hva slags redigeringsprogram brukte du? Takktakk Liker veldig godt å få tilbake meldinger! :D Filma med ett Canon 550D speilrefleks Full HD 1080P For nærme info se under videoen ; http://www.vimeo.com/12598136 Brukte iMovie, ett standar program man får med Apple/Mac.. Laster ned Final Cut Studio nå kommet hele 45% på 3-4 dagers med konstant Downloading, hele dritten veier jo hele 46GB!!! tar jo forever.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå