Reset Skrevet Juni 21, 2010 Share Skrevet Juni 21, 2010 Du som kjører denne ja ? Kjørte etter deg i byn igår me en e39, samt da du tok en snurr på stadion! Måtte prøve på en jeg også, hehe:P Hahah, ja den snurren på stadioen ble en katastrofe! Tenkte jeg skulle være litt kul å dra en fin en irundt meeeeen det ble bare en kjapp liten en Håper det gikk bedre med deg! hoho hehe, ja, han som satt på sa faktisk " vart bedre na her enn han me e46`n sin":p haha Bil uten sperre e håpløst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jomso Skrevet Juli 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2010 Har da bestemt meg for å selge Bimmern å følge brødrene mine med en Nissan Pris 185.000 http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?Ad ... 1278957479 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jomso Skrevet August 22, 2010 Forfatter Share Skrevet August 22, 2010 Ikke en sjel som har lyst på en grom e46? KM stand nå er 110K km. Har kjøpt inn en 12" sub og nye høytalere fremme. Rå lyd! Senkesett skal kanskje bli innkjøpt. Nye bremseskiver og klosser bak blir byttet ut, snarest. Nye continental bakdekk til 11.000 er kjøpt inn og blir montert snarest. KVALITETS DEKK! Løp å kjøp sier jeg bare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 fikset deg en bedre link så man kan se litt mer bilder og info. http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?Ad ... 1278957479 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Lykke til med salg dette er en utrolig pen og strøken bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jomso Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 Takktakk, sjøbuse og Pitstop ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jomso Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Bilen er solgt, det var en fin tid vi hadde sammen! Neste bimmer blir en M3, men det blir nokk ikke med det første... snakkest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå