Van-DAm Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Vurderer og få satt inn en annen spiller i min e39 touring. HAr kikket litt rundt og ser man må ut med over 2000 bare for "dekselet" da dette er "laget for hånd" . og om man kjøper fra utlandet får man de ned i litt over 1000. Kjøper man derimot 1-din koster det bare noen hundrelapper. Er det noen her som har lagt inn uorginal spiller i bmw e39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Vurderer og få satt inn en annen spiller i min e39 touring. HAr kikket litt rundt og ser man må ut med over 2000 bare for "dekselet" da dette er "laget for hånd" . og om man kjøper fra utlandet får man de ned i litt over 1000.Kjøper man derimot 1-din koster det bare noen hundrelapper. Er det noen her som har lagt inn uorginal spiller i bmw e39? Javist. Jeg har montert den du har bilde av her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Van-DAm Skrevet April 10, 2010 Forfatter Share Skrevet April 10, 2010 hvor fikk du ramma fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Måtte du skjere hull i luftrøre bak? heller fins det din 2 spillere der det e bare sette den inn, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goggentess Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 hei må bare si Audio-art utrolig flott arbeid der ser kjempe bra ut!! kan jeg spørre hvor mye det kom på og hvor du kjøpte alt?? Mvh jørgen H Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Har fra Janus på min, se prosjekttråden i signaturen min. EDIT: Bildene er ikke synlig da jeg ikke har giddet å betale for domenet mitt enda. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne320 Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 eg har mont 2din,eg måtte kutte varrmeaparat,lagde rammen av den gammle,men eg hadde orginal nav i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 Jeg har en Pioneer Avic F910BT i min å måtte også kutte i varmeapparatet, men det gikk helt greitt det altså, ramme fra Janus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå