Van-DAm Skrevet April 7, 2010 Skrevet April 7, 2010 Vurderer og få satt inn en annen spiller i min e39 touring. HAr kikket litt rundt og ser man må ut med over 2000 bare for "dekselet" da dette er "laget for hånd" . og om man kjøper fra utlandet får man de ned i litt over 1000. Kjøper man derimot 1-din koster det bare noen hundrelapper. Er det noen her som har lagt inn uorginal spiller i bmw e39?
Audio-art Skrevet April 8, 2010 Skrevet April 8, 2010 Vurderer og få satt inn en annen spiller i min e39 touring. HAr kikket litt rundt og ser man må ut med over 2000 bare for "dekselet" da dette er "laget for hånd" . og om man kjøper fra utlandet får man de ned i litt over 1000.Kjøper man derimot 1-din koster det bare noen hundrelapper. Er det noen her som har lagt inn uorginal spiller i bmw e39? Javist. Jeg har montert den du har bilde av her..
Amzoch Skrevet April 12, 2010 Skrevet April 12, 2010 Måtte du skjere hull i luftrøre bak? heller fins det din 2 spillere der det e bare sette den inn,
goggentess Skrevet April 20, 2010 Skrevet April 20, 2010 hei må bare si Audio-art utrolig flott arbeid der ser kjempe bra ut!! kan jeg spørre hvor mye det kom på og hvor du kjøpte alt?? Mvh jørgen H
wabby Skrevet April 21, 2010 Skrevet April 21, 2010 Har fra Janus på min, se prosjekttråden i signaturen min. EDIT: Bildene er ikke synlig da jeg ikke har giddet å betale for domenet mitt enda. hehe
bjarne320 Skrevet April 22, 2010 Skrevet April 22, 2010 eg har mont 2din,eg måtte kutte varrmeaparat,lagde rammen av den gammle,men eg hadde orginal nav i bilen
Haug530D Skrevet April 25, 2010 Skrevet April 25, 2010 Jeg har en Pioneer Avic F910BT i min å måtte også kutte i varmeapparatet, men det gikk helt greitt det altså, ramme fra Janus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå