Gunnar Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 Du får helt sikkert lov til å gå på indre bane hvis du spør banesjef når du er til stede (og har med gul vest som Yngve sier). Var ikke noe problem for [space] og meg på treffet i høst ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mujaffas Skrevet April 9, 2010 Forfatter Share Skrevet April 9, 2010 skal dit ja Mangler kun litt småtteri for å få ferdig buret i e-30'n. Tar meg fri i morra for å klargjøre den ikke værst. Hvem andre klubber har leid seg inn denne dagen? Noen som veit.. Jeg tar vel cab`en oppover.. Ingen andre har leid seg inn, det er et BMWCCN-arrangement. Henrik har sendt invitasjon til Porsche, Alfa, Peugeot, Honda og NSK. Alle merker er invitert. Oki kan faktisk bli litt liv der da! bra det.. Husk å ta noen runder i kaffagata (flisa) hvis dere skal utpå å cruise på kvelden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 Hm, cruising på kvelden er ikke det som slår meg som mest interessant etter en dag på banen, men det er meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 Tar en tur oppover for å kikke litt. Skal bli godt å lufte 323`n litt etter en lang vinter i garasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå