Gå til innhold

10. april BMW CCN banetreff, Våler.


mujaffas
 Share

Anbefalte innlegg

Blir litt langt for et så lite treff for min del.

Man må være medlem for å stille ut og kjøre ja, men det koster ikke mange kr (450) og de sparer lett inn ved å handle litt på Koed/GS med rabatt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe nytt de har kommet med eller?

Fikk beskjed første gangen jeg kom på ccn-treff at jeg måtte melde meg inn for å kjøre/stille ut hvis ikke måtte jeg parkere utenfor.

Men dette er vel et "ekstratreff" så kanskje ikke så strengt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har invitert en hel haug med klubber, så det er nok åpent denne gangen ja. Innbiller meg det blir mye folk. Fristende å ta turen opp, men har ikke bestemt meg helt enda. M5en er ikke påbegynt enda, 1eren trenger litt understellsomsorg og Audien fikk jeg alvorlig bremsefading på her for litt siden. Bremsevæska var en del av servicen for 3-4 måneder siden.. :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, når den er helt i orden så. Det er noe galt i understellet på den. Sporer noe helt sykt. Tar plutselig avgårde til sidene. hagenissen kan bekrefte at den ikke er som den skal. I over 100km/t føles det som å kjøre med kraftige vindkast i sidene. :?

Den hadde hjulstillingskontroll i Tyskland rett før jeg hentet den, papirene ser OK ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal dit ja :D Mangler kun litt småtteri for å få ferdig buret i e-30'n. Tar meg fri i morra for å klargjøre den :D

ikke værst. Hvem andre klubber har leid seg inn denne dagen? Noen som veit.. Jeg tar vel cab`en oppover..

Ingen andre har leid seg inn, det er et BMWCCN-arrangement. Henrik har sendt invitasjon til Porsche, Alfa, Peugeot, Honda og NSK. Alle merker er invitert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det jeg må høre med angående tilgang til hele banen for fotografering, noen som vet?

Ta med deg gul vest, møt opp å ta kontakt med Henrik Bergman. Eller ring tlf: 928 99650, så treffer du han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...