mujaffas Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Noen som skal hit? Må man væra medlem for å kjøre eller stille ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Blir litt langt for et så lite treff for min del. Man må være medlem for å stille ut og kjøre ja, men det koster ikke mange kr (450) og de sparer lett inn ved å handle litt på Koed/GS med rabatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Må ikke være medlem. Flere her som skal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Noe nytt de har kommet med eller? Fikk beskjed første gangen jeg kom på ccn-treff at jeg måtte melde meg inn for å kjøre/stille ut hvis ikke måtte jeg parkere utenfor. Men dette er vel et "ekstratreff" så kanskje ikke så strengt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Nei, aldri vært noe sånt på det første treffet (det som vanligvis pleier være i Sverige). Er bare på hovedtreffene man må være medlem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 De har invitert en hel haug med klubber, så det er nok åpent denne gangen ja. Innbiller meg det blir mye folk. Fristende å ta turen opp, men har ikke bestemt meg helt enda. M5en er ikke påbegynt enda, 1eren trenger litt understellsomsorg og Audien fikk jeg alvorlig bremsefading på her for litt siden. Bremsevæska var en del av servicen for 3-4 måneder siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 1'eren vil fungere veldig bra på Våler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Ja, når den er helt i orden så. Det er noe galt i understellet på den. Sporer noe helt sykt. Tar plutselig avgårde til sidene. hagenissen kan bekrefte at den ikke er som den skal. I over 100km/t føles det som å kjøre med kraftige vindkast i sidene. Den hadde hjulstillingskontroll i Tyskland rett før jeg hentet den, papirene ser OK ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 skal dit ja Mangler kun litt småtteri for å få ferdig buret i e-30'n. Tar meg fri i morra for å klargjøre den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 hagenissen kan bekrefte at den ikke er som den skal. I over 100km/t føles det som å kjøre med kraftige vindkast i sidene. Jepp. Ville ikke kjørt på bane med den før det der er funnet ut av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mujaffas Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 skal dit ja Mangler kun litt småtteri for å få ferdig buret i e-30'n. Tar meg fri i morra for å klargjøre den ikke værst. Hvem andre klubber har leid seg inn denne dagen? Noen som veit.. Jeg tar vel cab`en oppover.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 skal dit ja Mangler kun litt småtteri for å få ferdig buret i e-30'n. Tar meg fri i morra for å klargjøre den ikke værst. Hvem andre klubber har leid seg inn denne dagen? Noen som veit.. Jeg tar vel cab`en oppover.. Ingen andre har leid seg inn, det er et BMWCCN-arrangement. Henrik har sendt invitasjon til Porsche, Alfa, Peugeot, Honda og NSK. Alle merker er invitert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Hvem er det jeg må høre med angående tilgang til hele banen for fotografering, noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 Da bør du snakke med Henrik Bergmann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 Hvem er det jeg må høre med angående tilgang til hele banen for fotografering, noen som vet? Ta med deg gul vest, møt opp å ta kontakt med Henrik Bergman. Eller ring tlf: 928 99650, så treffer du han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå