Gå til innhold

Bil stjålet på Stathelle natt til 08.04.10 Funnet i Skien!


Olan
 Share

Anbefalte innlegg

En kamerat sin BMW E36 325 ble stjålet natt til i dag på Stathelle i Bamble.

Regnr: AR 75210

Ta kontakt med Lars på 98860416 hvis noen skulle få snusen i noe !

Farge: Mauritius blå, ny lakk

Eksteriør:

-M3 front med splittere

-M3 gt vinge

-M3 innsats i bakfanger

-M3 Replica felger 225/45/18 Goodyear Eagle F1 dekk

Interiør:

- Grått strøkent sportsskinn, hull venstre dørtrekk foran

- Masse Rockford stage 3

nvnvbj8wzgu7d9z2z2o5.jpg

3nl6gv0fb0a0yf15hiic.jpg

tzqwng53aulkewkykv8r.jpg

emex3ewa1fx93fpjl1d6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nydelig bil! håper vedkommende finner igjen bilen, eventuelt hvem som står bak noe så frekt. min første bil ble forsøkt stjelt, men de lykkes ikke. men sjåførdøren ble ramponert.

LYKKE TIL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nydelig bil! håper vedkommende finner igjen bilen, eventuelt hvem som står bak noe så frekt. min første bil ble forsøkt stjelt, men de lykkes ikke. men sjåførdøren ble ramponert.

LYKKE TIL!

Takk for det.

Ja denne bilen er forbanna strøken, da jeg pusset den opp i fjord sommer og byttet alt tenkelig på den. Kosta mye tid og penger.. At folk faen ikke kan lære seg forskjellen mellom "mitt og ditt"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nydelig bil! håper vedkommende finner igjen bilen, eventuelt hvem som står bak noe så frekt. min første bil ble forsøkt stjelt, men de lykkes ikke. men sjåførdøren ble ramponert.

LYKKE TIL!

Takk for det.

Ja denne bilen er forbanna strøken, da jeg pusset den opp i fjord sommer og byttet alt tenkelig på den. Kosta mye tid og penger.. At folk faen ikke kan lære seg forskjellen mellom "mitt og ditt"..

Vi krysser fingrene for deg at den kommer til rette, men mest sannsynlig er den plukket fra hverandre og delene er brukt eller solgt videre.

Fått hørt hva du får igjen på forsikringen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nydelig bil! håper vedkommende finner igjen bilen, eventuelt hvem som står bak noe så frekt. min første bil ble forsøkt stjelt, men de lykkes ikke. men sjåførdøren ble ramponert.

LYKKE TIL!

Takk for det.

Ja denne bilen er forbanna strøken, da jeg pusset den opp i fjord sommer og byttet alt tenkelig på den. Kosta mye tid og penger.. At folk faen ikke kan lære seg forskjellen mellom "mitt og ditt"..

Vi krysser fingrene for deg at den kommer til rette, men mest sannsynlig er den plukket fra hverandre og delene er brukt eller solgt videre.

Fått hørt hva du får igjen på forsikringen da?

Har ikke snakket med eieren siden i 7 tida i dag så vet ikke noe mer ang. bilen eller forsikring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama er fra Langesund og har hatt Turbon med seg til Bamble flere ganger, men ser jo nå at det er nytteløst å ta med en BMW ned dit. At dere andre ikke blir lei?????!! Støtter ikke verken vold eller tysting, men dere må da for svarte vite hvem som driver å stikker av med alle bilene der nede, få ordnet opp!! Er jo værre en både Oslo og Sørlandet der borte! Kondolerer til eier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama er fra Langesund og har hatt Turbon med seg til Bamble flere ganger, men ser jo nå at det er nytteløst å ta med en BMW ned dit. At dere andre ikke blir lei?????!! Støtter ikke verken vold eller tysting, men dere må da for svarte vite hvem som driver å stikker av med alle bilene der nede, få ordnet opp!! Er jo værre en både Oslo og Sørlandet der borte! Kondolerer til eier!

Er en del klåfingra folk her omkring men er ikke dermed sagt at det er de samme folka hver gang en bil forsvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mine tvil. Er nok et lite miljø som driver på. Er jo veldig mye biler som blir borte der. Synes synd på dere andre forsikrings premie osv! Men uansett tenker jeg du vet hvem jeg sikter til... Er nok flere navn som dukker opp i ditt hode og.. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mine tvil. Er nok et lite miljø som driver på. Er jo veldig mye biler som blir borte der. Synes synd på dere andre forsikrings premie osv! Men uansett tenker jeg du vet hvem jeg sikter til... Er nok flere navn som dukker opp i ditt hode og.. :-D

Hehe, joda er de samme folka som nevnes i samtaler rundt de forskjellig sakene, men man kan jo ikke akkurat gå til politiet og si det da, selv om politiet har akkurat de samme navna så er det ikke mye de kan gjøre gitt.

Og nå er det nå slik at mistanke er jo akkurat bare en mistanke da, helt til en dag de knabber feil bil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...