Gå til innhold

Bil stjålet på Stathelle natt til 08.04.10 Funnet i Skien!


Olan
 Share

Anbefalte innlegg

Var ett verksted oppi skien. Hvor dem fant 2 stjærte bmwer hørte jeg på politi radion.. Vet ikke noe mer enda. Men jeg skal holde dere oppdatert:p

Nehei, Skien? Hvem hadde trodd det du. Skien av alle steder!

Ekke noe vits i og oppføre seg som ei jævla trelle, finnes mange ærlige bmw interesserte her i skien.

Skien er også en veldig fin plass. Jeg vet om 3 stk vi kunne drept her. Så hadde det vært helt dødt for stjæling. haha:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var ett verksted oppi skien. Hvor dem fant 2 stjærte bmwer hørte jeg på politi radion.. Vet ikke noe mer enda. Men jeg skal holde dere oppdatert:p

Nehei, Skien? Hvem hadde trodd det du. Skien av alle steder!

Ekke noe vits i og oppføre seg som ei jævla trelle, finnes mange ærlige bmw interesserte her i skien.

Skien er også en veldig fin plass. Jeg vet om 3 stk vi kunne drept her. Så hadde det vært helt dødt for stjæling. haha:D

Sant det du sier om at det er mye ordentlige bmw folk her, men faen så mye av den andre sorten også !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror politiet begynner og bli dritt lei fattige sløve drittunger. Som ikke har vilje eller styrke til og jobbe og slite for tinga sine. Og heller velger og stjæle. Tror de snart vil ha en slutt på det.. For dem har nok annet og gjøre da vi har her i skien høyest antall innvandrere i forhold til inbyggertall her i skien. ( KILDE STATISTISK SENTRALBYRÅ ). Så og bli kvitt biltyvene er jo rota til fjerning av annet ugress ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjip sak. Men bra at bilen ble funnet igjen!

Ikke for å generalisere folk fra Skien på noen måte, men jeg synes det er overraskende mange tyverier av biler der nede. Og det ser ut som om en del er enige med meg der. Skien er jo ikke et så stort sted, så noen må vel klare å plukke opp noe sladder om suspekte deler til salgs osv ?

Og da er det bare å følge det opp.

Håper uansett at disse blir tatt og at man kan ha bilene sine i fred framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert masse deler som blir solgt her inne.

Og får inntrykk av at de fleste som vil kjøpe noe her er ute etter tyvegods siden alt er for dyrt og folk forventer innbrudspris på alt de skal ha.

Håper virkelig du haddeforsikring, var det mulig å sette bilen sammen igjen? Fins det bilder av den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig kjipt å finne igjen bilen sin demontert...

Er som folk sier, helt sikkert mye bra bmw folk i skien, men er tydeligvis endel av den andre sorten også.. tragisk..

hehe. ja moped min står i skien i natt da den stoppa der. kommer vell til og stjele den og. 20 år gammal honda mb5 som ser ut som har blitt brukt som fender på color line!:P blir ikke forundret om den er borte:)

Den 20år gamle mb5n kunne jeg tenkt meg :)

Tøffeste mopeden jeg vet om 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...