mrmpower Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 den har blitt noe sexy denne bilen MEN!!den er mye finere i real life får ikke det samme intrykke igjennom bildene MÅ sees Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 Gratulerer med knallrått resultat! Kunne sluppet den litt mer ned foran syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aaramnes Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 Takk Takk.. Bildene blir ikke så bra pga tatt bilde med mobil :/ Skal ha den litt mer nedtil etter hvert, har litt til å gå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Enig med Stig her at hadde min bil hatt M-Aero kittet originalt hadde jeg aldri byttet det ut selv om M-tech II pakken også er griselekker på E46. Er noe eget med den aero pakken og som Stig er inne på.. Meget skjelden, når så du f. eks en E46 coupe med Aero kit i forhold til E46 coupe med M-Tech II pakke sist? Men missforstå meg rett, synes modsene du har gjort på bilen var meget pent! M-Tech II blir aldri feil uansett hvor oppbrukt det er! Felgene var meget fine og passet godt til bilen. Har selv Spax coiloversettet og kan se du har samme oppfattning som meg av dette! utrolig bra til den prisen! GTR panseret er jeg ikke helt sikker på, synes framdeles M-panseret er finere, men igjen ikke så mange som har GTR panseret heller Alt i alt, meget pene mods på en flott bil, men jeg hadde gjort noe annerledes selv Legg ut noen interiørbilder også P.S. Få bort M-merket på bakluken fort som FY! Ødelegger hele looken med det bakpå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Har du aero-fangerne fortsatt? Liker den fronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aaramnes Skrevet April 14, 2010 Forfatter Share Skrevet April 14, 2010 Ja jeg også mener at Aero-kittet er meget spesiell.. Det er ikke mange som har dette GTR-pansert så det gjør bilen litt spesiell, men det kommer vel flere etter hvert Vurderer å bytte til CSL koffertlokk og litt mer carbon.. Har fått tak i Carbon matte som jeg vurderer å ha på taket, men siden jeg har takluke.. så det skal bli vanskelig å få en bra finish. Så jeg vurderer å droppe det :/ Men bra dere likte bilen Desverre så har jeg ikke Aero fangerne nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jomso Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 Bilen er perfekt den! men du må bare ringe om du vil ha en liten photoshoot av bilen! Velgene er bare for rå! må seriøst få bytta ut mine 18".. de er helt greie, men vil ha 19" ;o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 Er ikke denne til salgs på Finn? Eller er det bare jeg som husker grådig feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aaramnes Skrevet April 19, 2010 Forfatter Share Skrevet April 19, 2010 Vi må ha en photoshoot sammens John. men får ta det når jeg kommer hjem igjen drar på sjøen på onsdagen.. Du må ta å slenge på nåkken 19" du eu Den lå på finn for ei stund sia, men jeg har fjernet den igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aaramnes Skrevet Mai 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2010 Et sommarbilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå