Gå til innhold

Min vinterforandret E46CI


 Share

Anbefalte innlegg

Hei.. Har brukt vinteren å forandret litt på min E46CI.. Jeg legger ut hva jeg har gjordt og dere kan skrive hva dere synest. Både negativt og posetivt om bilen..

Her er noe av det jeg har gjordt om montert:

Montert orginalt M-tech 2 Bodykit

Spax coilover Justerbart 20-60mm (Hardhetsjust 28 trinn)

Bærearmer og Støttstag 16cm i Supersport

GS-performance foringsett bærebro fram

GS-performance foringesett bak

GTR Panser i Carbon

DEPO lykter med Angel Eyes (Xeon)

Xeon i grøfterne

AC Schnitzer rutesenker

AC Schnitzer bakrutesenker

M3 Speil

Svarte nyrer

Lyktesenkere fra Rieger

Krystall bakykter

Krystall svart blinklys

Proff Sotet

MA. Audio 120 XE Subwoofer X2

Pioneer AVH-P5100DVD

19" GS-Monza Felger med 235 framme og 265 bak

Etter alt det jeg har gjordt så begynner jeg å bli fornøyd med bilen.. Og ettersom jeg har byttet til Spax og stivet litt av.. Og montert det fra Supersport og GS-performance.. Så er den ganske så syk å kjøre etter mi mening.. var litt skeptisk for den skulle subbe litt siden det er så breie dekk og store felger.. Men den subber ikke det hele tatt :) Det er vel på grunn av monteringa av Spax coilover Justerbart 20-60mm (Hardhetsjust 28 trinn) og kan stille på stivheten selv.. Er ganske fornøyd med dette Coilovers'a..

Legger ut noen bilder fra før jeg begynte og etter.. Så si din mening!!

Bildene har tatt med mobilen og er dårlige!!!

1uehuzx31yro0y8pni8x.jpg

d8besjjcrlgdbafrdckc.jpg

qiglkmgi3mcumez3p5if.jpg

899gl1393z8y1h3zaqvw.jpg

pxyvmwxfzotmltat8zt7.jpg

3ms57xqvyqm7ausdypc9.jpg

s7bixh576umix30osrda.jpg

7y9t61967q8b3s604nrp.jpg

lipcbunuprl4m99v1vpx.jpg

gpnq7n6f7oi8lo2s8fyg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært min bil hadde M-Aero stylinga blitt værende. Dette settet er jo 1000 ganger mer sjeldent enn M-Tech II settet. Jeg synes det er meget stilig. Og E92 felgene passet sinnsykt godt på en E46.

Så i bunn og grunn syns jeg bilen var penere på førbildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar :) Men stig du må ha en ekstrem rar BMW smak.. men alle er nå forskjellig, og det er nå bra :S

Felgene er de nye fra GS.. heter vel GS Monza. kom vel ut for 1 mnd siden ellr noe :)

Hehe. Ja kanskje det. Jeg har alltid hatt sansen for M Aero kittet. Og så har jo annen hver E46 M Tech II. Er jo kjekt med noe litt utenom det vanlige. Skal ikke si at M Tech II ikke er pent, men er blitt for vanlig. Man ja det passer jo til formen på bilen.

GTR panseret synes jeg blir for brutalt. Ellers så har du de rette modsene. M-speil, takvinga og M-lippa på bakluka. Felgene var jo kule da. Men siden jeg selv ser etter en E92 med sportspakke har jeg falt litt for de hjula du hadde på før. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robin: Jeg kjøpte orginal fra GS bildeler.. De bor 15 min unna meg i bud...

Stig: Er litt spes med M Aero kittet ja. Men jeg likte ganske godt mtech2 på bilen min :) Eneste som mangeler nå er M3 anlegget og CSL baklogget 8) De Felgene på første bildet har jeg liggende, og er til salgs vist noen er litt gira på de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...