Jump to content

Beskyttelse plate for bunnpanne på e30?

Østgaard
 Share

Recommended Posts

Hallo. :wink:

Har en e30 touring, 318i(m40b18) Har senka den med supersport 60/40. Med 16" felger ser den fortsatt litt for høg ut framme. Men bunnpanna ligger ganske lavt.

Var uheldig første prøveturen, og klarte å lage ei lita sprekk i bunnpanna. Noen som veit om det går and å få tak i ei slags safari plate/beskyttelse for bunnpanna. Planen var å lage selv da, noen som har gjort det før?

Er vel omtrent halve bimmers som kjører lave e30`er. Hva gjør dere? :)

Det går hvertfall an å få tak i for jeg har hatt det selv på en e30 jeg hadde en gang.

Vet ikke hvor den var kjøpt siden den sto på bilen når jeg kjøpte den, men GS eller koed kan vel kanskje hjelpe?

Eneste problemet med den jeg hadde var at den bygget ganske langt ned så da tok jeg naturligvis nedi nesten hele tiden. Men bunnpanna ble jo såklart ikke ødelagt :wink:

Det går hvertfall an å få tak i for jeg har hatt det selv på en e30 jeg hadde en gang.

Vet ikke hvor den var kjøpt siden den sto på bilen når jeg kjøpte den, men GS eller koed kan vel kanskje hjelpe?

Eneste problemet med den jeg hadde var at den bygget ganske langt ned så da tok jeg naturligvis nedi nesten hele tiden. Men bunnpanna ble jo såklart ikke ødelagt :wink:

Mulig den var kjøpt på koed da :)

Er du teknisk annlagt kan du lage et selv også :) Har litt planer om å gjøre det på bilen min etterhvert.

Joda, planen var å lage ei selv. Men hadde vert greit å sett bilder av hvordan det er laga.

Hadde vert fint om noen hadde bilder av hvordan den ser ut til facelifth også :D

• 2 months later...