Østgaard Skrevet April 8, 2010 Skrevet April 8, 2010 Hallo. Har en e30 touring, 318i(m40b18) Har senka den med supersport 60/40. Med 16" felger ser den fortsatt litt for høg ut framme. Men bunnpanna ligger ganske lavt. Var uheldig første prøveturen, og klarte å lage ei lita sprekk i bunnpanna. Noen som veit om det går and å få tak i ei slags safari plate/beskyttelse for bunnpanna. Planen var å lage selv da, noen som har gjort det før? Er vel omtrent halve bimmers som kjører lave e30`er. Hva gjør dere?
-Roger- Skrevet April 8, 2010 Skrevet April 8, 2010 Det går hvertfall an å få tak i for jeg har hatt det selv på en e30 jeg hadde en gang. Vet ikke hvor den var kjøpt siden den sto på bilen når jeg kjøpte den, men GS eller koed kan vel kanskje hjelpe? Eneste problemet med den jeg hadde var at den bygget ganske langt ned så da tok jeg naturligvis nedi nesten hele tiden. Men bunnpanna ble jo såklart ikke ødelagt
Lars89 Skrevet April 9, 2010 Skrevet April 9, 2010 www.koed.no - E30 -nye deler -diverse utvendig utstyr - side 4
Wolfeh Skrevet April 9, 2010 Skrevet April 9, 2010 Er du teknisk annlagt kan du lage et selv også Har litt planer om å gjøre det på bilen min etterhvert.
Østgaard Skrevet April 9, 2010 Forfatter Skrevet April 9, 2010 Det går hvertfall an å få tak i for jeg har hatt det selv på en e30 jeg hadde en gang.Vet ikke hvor den var kjøpt siden den sto på bilen når jeg kjøpte den, men GS eller koed kan vel kanskje hjelpe? Eneste problemet med den jeg hadde var at den bygget ganske langt ned så da tok jeg naturligvis nedi nesten hele tiden. Men bunnpanna ble jo såklart ikke ødelagt Mulig den var kjøpt på koed da
Østgaard Skrevet April 9, 2010 Forfatter Skrevet April 9, 2010 http://www.koed.no - E30 -nye deler -diverse utvendig utstyr - side 4 Sjå der ja Takktakk.
Østgaard Skrevet April 9, 2010 Forfatter Skrevet April 9, 2010 Er du teknisk annlagt kan du lage et selv også Har litt planer om å gjøre det på bilen min etterhvert. Joda, planen var å lage ei selv. Men hadde vert greit å sett bilder av hvordan det er laga. Hadde vert fint om noen hadde bilder av hvordan den ser ut til facelifth også
Torek Skrevet Juni 20, 2010 Skrevet Juni 20, 2010 Er det noen som kan fortelle hvor mye den på koed bygger ned?
Østgaard Skrevet Juni 20, 2010 Forfatter Skrevet Juni 20, 2010 Er det noen som kan fortelle hvor mye den på koed bygger ned? Hvor mye den bygger orginalt vet ikke jeg. Men jeg laga den til slik at jeg fekk den helt oppi bunnbanna. Så da bygger jo det bare ned like tykkt som plata er.
Østgaard Skrevet Juni 20, 2010 Forfatter Skrevet Juni 20, 2010 Plata mi er forresten til salgs: viewtopic.php?f=14&t=157102
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå