Nytern Skrevet April 9, 2010 Skrevet April 9, 2010 Jeg hater rettogslett rust, har dukket frem noe smårust i bunn av bagasjeluke, fals på panser og i noen steinsprang. Spørsmålet er, burde jeg la profesjonelle ta seg av dette? Prøvde å ta det med Brunox i fjor, tydeligvis uten hell..
svart Skrevet April 9, 2010 Skrevet April 9, 2010 Har akkurat samme, skal ta det med sandblåsing,epoxy grunning og lakk.Blir mye maskering, men da skal det holde! Tror d ville kostet en god del hos et firma, men har du peng til så gi gass:-)
Nytern Skrevet April 9, 2010 Forfatter Skrevet April 9, 2010 Høres ut som en finfin plan! Mja, er vel ikke akkurat stinn men jeg vil gjerne bekjempe rusten en gang for alle Sandblåsing høres luksus ut, sist jeg fiksa pussa jeg bare og da får en jo aldri bort alle porene.. Det fine er jo at rusta er på utskiftbare deler! Har på en måte ikke utstyr til å få det bort for godt selv, ser for meg at det koster minst like mye i innkjøp som å bare levere bilen et sted..
Stianvi Skrevet April 9, 2010 Skrevet April 9, 2010 jeg ville sendt det bort hvis jeg var deg, så har du også garanti hvis rusta dukker opp igjen til vintern=) også blir det 100% strøkent
Nytern Skrevet April 9, 2010 Forfatter Skrevet April 9, 2010 Garanti ja! Veldig godt poeng.. Får ta meg en runde og høre hos billakkerere over helga
Otis Skrevet April 9, 2010 Skrevet April 9, 2010 Bare et panser koster jo ikke mer enn 2100,- fra koed.no Det er ferdig grunnet. Et bagasjelokk koster sikkert ikke noe mer, og da mener jeg det er like greit å bytte det ut. Men dører derimot koster for mye, så der er rustfjerning alfa omega.
svart Skrevet April 10, 2010 Skrevet April 10, 2010 Gi en lyd når du har fått pris på det, kjekt å vite:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå