Gå til innhold

Fjerning av hår fra bagasjerommet... tipps??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tidligere eier av bilen (E36 Touring) har hatt en hvit hund som han må ha hatt med seg på en del bilturer. For det er en god del hvie bikkjehår som sitter godt i over hele trekket i bakasjerommet mitt. Har i tillegg svart trekk i bagasjen, så de hvite håra synes ekstra godt....

Har prøvd støvsuger, rullekost og sån rød kost til å bruke på klær. Men det hjelper fælt lite.

:(

Noen som har noen gode tipps å komme med?

Skrevet
Tidligere eier av bilen (E36 Touring) har hatt en hvit hund som han må ha hatt med seg på en del bilturer. For det er en god del hvie bikkjehår som sitter godt i over hele trekket i bakasjerommet mitt. Har i tillegg svart trekk i bagasjen, så de hvite håra synes ekstra godt....

Har prøvd støvsuger, rullekost og sån rød kost til å bruke på klær. Men det hjelper fælt lite.

:(

Noen som har noen gode tipps å komme med?

Har du prøvd klesrulle,me dobbelsidig tape.Det virker har hvit hund selv

Skrevet
Mye jobb å bytte trekket på hele bakasjerommet da. Seteryggen, sideveggene og gulvet...

aaahh, trudde de fleste hadde hundene i bur bak i der.. da kan jeg forstå det store problemet om et er generellt overalt bakider.. :)

Skrevet

Ja det er generelt over alt baki der. Og det lukter till bikkje også.

Men jeg SKAL bli kvitt det på en eller annet måte. Bare tenkte det måtte ha vært noen som har hatt samme problemet, og kanskje hadde noen tipps.

Om ikke må jeg bare sette den inn til rens hos et bilrengjøringsfirma

Skrevet

Har du brukt en støvsuger som virkelig suger skikkelig da?

touringen min hadde huset en BC i nesten 2 år, så jeg tør påstå at den var skikkelig bikkje befengt hele veien ja.

Jeg ble kvitt alt sammen etter iherdig suging med en slik industri suger med to motorer.

Skrevet

Prøv med varmepistol eller propanbrenner på et ikke så synlig område. Er du heldig, svir håra vekk før trekket tar skade. Kommer an på stoffkomposisjon i trekket. En del av lukta blir borte slik også.

Skrevet

Har selv hund bake i min E39. Har en relativt bra Miele støvsuger som tar 99,99% av hårene. Resterende tar jeg faktisk med pinsett.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...