m5_klaus Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 Legg ut bilder film, skal redigere film selv som kommer etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 Mat på! Er spent på å se bilder selv! Det var i allefall masse fotografer på banen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 last opp med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingen Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 sto på flag ene flaggposten å tok bilder mens je jobba je ska legga ut i mårrå =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 Høres bra ut! Vanker juling hvis det ikke er bilder av en Svart E90 M-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 Høres bra ut! Vanker juling hvis det ikke er bilder av en Svart E90 M-sport Ikke at jeg er redd for juling, men her har du et (hvis det er deg da.. ) Hoppa innom en svipptur på slutten av dagen etter en lang dag t/r negerstaden, og ble så fornøyd med bildene og fotolocation at jeg like så godt ble stående å fotografere i steden for å dra over i depoet og hjelpe en kompis som ringte å måtte ha hjelp med å få start på bilen Har nok et par hundre bilder ca.. men ikke i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 hehe! takk for forsøket! men det var nesten. Bare litt feil felger. Får nok bare smøre meg med litt tolmodighet. Vet det tar litt tid å få lagt ut bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfreak89 Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 filern at jeg ikke fikk dratt ditt men er det blir vell mere treff i sommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 Da kan jeg like så godt gi deg alle tre bildene jeg har av deg med det samme... var tydligvis 3 stk E90r der da jeg var innom... Og E90 er vel eeeegentlig ikke det første jeg løfter kamera i spontan entusiasme etter sett opp imot litt overmotriste E30r med førere som man nesten ser hopper i førerstolen av innlevelse ( )..... med mindre man kommer litt bredt, som fyren over titt og ofte gjorde.. Helt uredigerte, så du får justere skyggen i PS evt, mye motlys i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 Dette var en veldig bra dag med mye sol og tørt føre. Mye hyggelige og sosiale folk tilstede. Legger ut noen bilder vi tok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 Da kan jeg like så godt gi deg alle tre bildene jeg har av deg med det samme... var tydligvis 3 stk E90r der da jeg var innom... Og E90 er vel eeeegentlig ikke det første jeg løfter kamera i spontan entusiasme etter sett opp imot litt overmotriste E30r med førere som man nesten ser hopper i førerstolen av innlevelse ( )..... med mindre man kommer litt bredt, som fyren over titt og ofte gjorde.. Helt uredigerte, så du får justere skyggen i PS evt, mye motlys i dag. Takk for det! Synes det ble fine bilder jeg! Kom ofte bredt, men det var i høyhastighets svingen og svingen før depot strekka... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m5_klaus Skrevet April 11, 2010 Forfatter Share Skrevet April 11, 2010 Meget bra bilder! Takk for dere fikk med e34'en min hehe Tror jeg ble litt dårlig likt på slutta der, da vi tok litt av... MER BILDER!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m5_klaus Skrevet April 11, 2010 Forfatter Share Skrevet April 11, 2010 noen som fikk bilde av burnout'en forbi depoet? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dmw Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 Her er noen bilder fra meg og bruttern: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dmw Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 Her er film fra snøfonnjaktinga til meg og Mehdi: http://www.youtube.com/watch?v=ta7kbpMdHI4&hl=en_US&fs=1& Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå