Gå til innhold

bilder/film fra vålerbanen i dag? (10 april 2010)


 Share

Anbefalte innlegg

Kan ikke dere arrangere eget burne/drifte/herje treff så kan dere bestemme selv? De fleste andre her inne respekterer jo reglene som er satt av arrangørene, noe dere ikke ser ut til å være istand til.

ja vi kan arrangere et treff så kan vi svartflagge alle som kjører spor :lol:

neida, men syns drifting på treff skulle vært mer priovitert. så heller bytta på litt.

Da hadde vi sluppet alt dette

Det dere må forstå er at de som sitter i styre og stell i BMWCCN ikke er interessert i drifting. Derfor engasjerer de seg ikke stort for å få det til heller, ettersom det stjeler av idealsporkjøringen som de bryr seg mest om. Med andre ord er måten å gjøre dette på å stille til valg og bli med i styre og stell, så kan dere bli med på å ta avgjørelsene. Dette er den riktige måten å gjøre ting på, men den tror jeg ikke dere er i stand til å bruke. Da er det enklere å sitte og klage...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 119
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg gidder da ikke å bli med i styret for å få til litt drifting på treffene, selv om det kunne sikkert vært morro. Men det skulle da ikke vært nødvendig, de som sitter i styret nå og ser diskusjoner som dette bør jo skjønne at det er en god del interesse for drifting i bmw miljøet!!og kanskje gjøre noe med det. Trenger ikke ha drifting hele dagen, bare sette av 1-2timer første gang å se ann åssen det er, hvis det ikke er noe serlig er det jo bare å kutte det ut igjen, er det bra kan man jo kanskje gjøre det på neste treff også.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi jo drifteheat allerede på vålertreffet. Det var også drifteheat ifjor og året før. Ett av problemene er også at det er stort oppmøte av folk som ikke vil kjøre drifteheat og dermed bare står å venter til de som drifter skal gjøre seg ferdig. Av 200 som møter, er det ikke mer enn knapt 10stk som benytter seg av drifteheat. På rudskogwn blir det et stort problem, samt at kostnaden for å leie banen blir høyere. (ja faktisk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gidder da ikke å bli med i styret for å få til litt drifting på treffene, selv om det kunne sikkert vært morro. Men det skulle da ikke vært nødvendig, de som sitter i styret nå og ser diskusjoner som dette bør jo skjønne at det er en god del interesse for drifting i bmw miljøet!!og kanskje gjøre noe med det. Trenger ikke ha drifting hele dagen, bare sette av 1-2timer første gang å se ann åssen det er, hvis det ikke er noe serlig er det jo bare å kutte det ut igjen, er det bra kan man jo kanskje gjøre det på neste treff også.....

Men herregud da mann. Du som ER interessert i drifting gidder ikke sitte i styret for å få til drifting, hvorfor i alle dager skulle da de som IKKE er interessert i drifting gidde å sitte i styret for å få til drifting??

De sitter der for å få til banekjøring, og med banekjøring så er det idealsporkjøring de tenker på. Derfor må det helt forståelig personer inn med drifting som prioritet hvis det virkelig skal bli fart i sakene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gidder da ikke å bli med i styret for å få til litt drifting på treffene, selv om det kunne sikkert vært morro. Men det skulle da ikke vært nødvendig, de som sitter i styret nå og ser diskusjoner som dette bør jo skjønne at det er en god del interesse for drifting i bmw miljøet!!og kanskje gjøre noe med det. Trenger ikke ha drifting hele dagen, bare sette av 1-2timer første gang å se ann åssen det er, hvis det ikke er noe serlig er det jo bare å kutte det ut igjen, er det bra kan man jo kanskje gjøre det på neste treff også.....

Men herregud da mann. Du som ER interessert i drifting gidder ikke sitte i styret for å få til drifting, hvorfor i alle dager skulle da de som IKKE er interessert i drifting gidde å sitte i styret for å få til drifting??

De sitter der for å få til banekjøring, og med banekjøring så er det idealsporkjøring de tenker på. Derfor må det helt forståelig personer inn med drifting som prioritet hvis det virkelig skal bli fart i sakene.

Hvis alle som sitter i styret nå bare vil ha sporkjøring. så kommer det en kar å vil ha drifting? Blir sikkert ikke nedstemt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Endre.. ;)

Hvis alle som sitter i styret nå bare vil ha sporkjøring. så kommer det en kar å vil ha drifting? Blir sikkert ikke nedstemt

Det er ikke så altfor mange som stiller på årsmøtene, så det skal ikke så mange kompiser til for å få inn andre i styret. Men du kan selvfølgelig velge om du vil gi opp før du har prøvd, eller faktisk prøve å gjøre noe med det. :) Oppfordringen er herved gitt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var publikum der oppe pa lordagen, og ma si at du kjorte meget garlig Klaus M5.

Det er sanne som deg som odelegger for oss som prover a fa igjennom et drifte hit pa cc treff.

Ikke respekterr du flagg, ikke burde du prove pa a sladde/ kaste bilen fra side til side pa langsiden, da du bare snurrer og lager problemer for dem som kommer bak.

Sa kommer du her i etterkant a mener andre har feil pa bane treff som er for unde tider.

Som andre mener her, hadde du ikke fatt kjort lenge med normal CC treff and.

Nar det er nevnt syns jeg det var morsomt a se noen kjore litt breit i svinger, kontrolert og ingen bak.

Haper vi kan fa til litt show kjoring en liten halv pa disse treffa fremover.

jeg må si det at det er veldig synd at du syns det var så dårlig! Vet du kjører veldig bra, men du ble sikkert ikke født sånn, kanskje du trente litt du også?? Du kjører en trimma ribba e46 m3, jeg kjører en gammel e34, så og si orginalt understell.

Det er nettopp det at du burde trene noe mere før du prøver å gjøre 10 triks på en gang. Vet det er lett å bli revet med og prøve på mye man ikke kan, man lærer også mye av å kjøre litt over grensen.

Du fikk til noen greie oppsett nedfra depo sletta. Men så hold du det ikke til å bli bedere til svinger og sånt, syns nå jeg da. Det med å sladde frem og tilbake på langsletta, er ikke så lett som det ser ut til når Rune B gjør det.

Siden du har skilter kan du trene der folk ikke plages så mye av det. Og helt greit å prøve på ting på bane, bare ikke for mange ting man ikke mestrer og ikke føller reglene.

Bruk noen få kr på andre fjærer under stell, så blir den bilen din mere en bra nok. Er ikke bilen så har så mye å si.

Lykke til med neste treff og at du helt sikkert blir mye mye bedere og kansje en dag, kan vi kjøre twin drift. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På snøen så får jo jeg til det som Fredric får til på asfalt :P heeeeeeeeeeeeh! Teller det? ;)

Det gjør du ikke, ikke noen som får til det. Mr Aasbø lærer jo gutta der borte hvordan det skal se mest publikums venlig ut, noe ikke mange i verden gjør bedere en han. Han finner altid på nye triks den gutten. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...