Gå til innhold

baksete sort skinn selges.


PenguiN-
 Share

Anbefalte innlegg

hei!

Setet har ikke noe foring på baksiden av ryggen = tror ikke det er nedfellbart.

Nakkestøtter får du kjøpt på bilhuggeri. Ikke noe skipose, men er vanlig midtarmlen såklart.

Skinnet ser meget strøkent ut og lukter ikke mugg eller noe sånnt.

3000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

Setet har ikke noe foring på baksiden av ryggen = tror ikke det er nedfellbart.

Nakkestøtter får du kjøpt på bilhuggeri. Ikke noe skipose, men er vanlig midtarmlen såklart.

Skinnet ser meget strøkent ut og lukter ikke mugg eller noe sånnt.

3000,-

hadde satt pris på bilder iallefall. har du dørsider i skinn også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dørsidene skal visstnok passe både sedan og touring, derfor er di beholdt av pappa til hans touring.

Dørsider er også noe du kan finne på den nettsiden hvor alle huggerne legger ut bildeler (bildelerforbund.no eller noe sånnt)..

Bilde, hva skal du ha bilde av? Bilde av et helt vanlig sort skinn baksete? jeg sitter ikke her å lyver om tilstanden på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dørsidene skal visstnok passe både sedan og touring, derfor er di beholdt av pappa til hans touring.

Dørsider er også noe du kan finne på den nettsiden hvor alle huggerne legger ut bildeler (bildelerforbund.no eller noe sånnt)..

Bilde, hva skal du ha bilde av? Bilde av et helt vanlig sort skinn baksete? jeg sitter ikke her å lyver om tilstanden på det.

er da vanlig å legge ut bilder av noe man skal selge.. alltid greit å se bilde av varen man er intr. i....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart kan du få MMS om det er ønskelig. men jeg har vært medlem her i 5 år og jeg begynner rett og slett å bli lei av folk som ber om bilder av ting som er "helt vanlige".

Er greit å be om bilde om man skriver "merkeli del selges med litt skade" eller "skadet felg selges" eller "ødelagt frontfanger"..men når jeg skriver 100% strøkent skinn baksete så mener jeg nettop det. Og du har vel sett ett skinn baksete til en E39 sedan før?

Ikke for å være kranglete, jeg sender såklart MMS, jeg bare ser ikke vitsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er ditt mobil nr? så sender jeg MMS senere etter jobb!

er helst på jakt etter komplett skinninteriør med dørsider, og gjerne lyst.

men er prisen rett, så kan sort interiør også vurderes :lol:

980 85 816

Lenke til kommentar
Del på andre sider

INGEN som har sedan med skinn som har fått setene side ødelagt eller oppriftet av last eller unger i vinter??

3000,- for ett STRØKENT skinn baksete uten nakkestøtter, kom igjen folkens! løp og kjøp!

tlf: 959 26 332

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...