Gå til innhold

Støtdempere til gule koni fjærer


jtand
 Share

Anbefalte innlegg

Har en 325i 91-modell som jeg skal kjøpe nye bakdempere til. Det er montert gule koni fjærer som senker 60 mm. Hvilke støtdempere og støtdemperlagere anbefales det å montere da?

Denne kanskje?

http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_info.php3?itemid=966502&type=alt

Hva er forskjellen på Bilstein MONO tube og TWIN tube dempere?

Jeg har 19" felger som "subber" litt i humper o.l. Bør jeg montere "støtdemperputer"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det er såpass senk må du kjøpe dempere som er kortere enn originale. Da er utvalget stort, men gule Koni dempere er jo et veldig bra alternativ. Må også nevne at jeg ikke har hørt om Koni fjærer før, men sikkert tilfelle det. Det kan jo f.eks være KW fjærer? Uansett, gå for et velkjent merke :!: GS bildeler er en nettside som selger bra dempere, så velg en av de. Har du problemer med subbing, kan det forhindres med bumpstopper på demperne. Er problemet stort, kan du kjøpe dekk som har mindre profil på da de bygger mindre, ellers må du f.eks valse hjulbuene. Ang. Mono og Twin så er jeg usikker, men kan det ha noe med olje/gass og blanding av disse???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du trenger å være bekymret for Bilstein, det er MANGE som kjører med dette uten problemer, såklart vil det være NOEN som har problemer, produktet er jo ikke feilfritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...