maartn Posted April 13, 2010 Posted April 13, 2010 Noen andre som har det slik? Mattene passer ikke sammen med de org. festene, og det er kun matten på førersiden man kan feste fast. I tillegg går de mye lenger bak enn hva det skal.. Misfornøyd!
Joher Posted April 13, 2010 Posted April 13, 2010 ja, er kun feste på den førersiden. Orginale fester ville jeg tatt med en klype salt, er nok "ettermontert" i bilen din : Ligger perfekt i min bil, har GS sine med M logo :S
maartn Posted April 13, 2010 Author Posted April 13, 2010 Vel, de festene jeg har i bilen nå er jo til org. gummimatter og bilen ble levert med stoffmatter fra fabrikk. Men stoffmattene manglet når jeg kjøpte bilen. GS mattene følger ikke kantene i dørken, men går viderer bakover.
Dirty Posted April 13, 2010 Posted April 13, 2010 som du sier, er org fester, alle bmw'er med litt ustyr har dette. klag til gs , disse koster vel en formye på gs også ?
maartn Posted April 14, 2010 Author Posted April 14, 2010 Må ha vært feil dette.. Se på matten til førersiden: Den skal jo være skrå og kortere, sånn som dette:
Dirty Posted April 14, 2010 Posted April 14, 2010 skal ta en titt på mine etterpå. er nok slik som sistebildet
Rabies Posted April 14, 2010 Posted April 14, 2010 De øverste der er helt like som de uoriginale jeg kjøpte fra koed. De passet i hverfall ikke på originale fester
maartn Posted April 14, 2010 Author Posted April 14, 2010 Det ble seende helt latterlig ut når mattene ikke passet hos meg. Men har ordnet med retur, så det ordner seg
Marius2002 Posted April 14, 2010 Posted April 14, 2010 Kan jo hende mattene er universal, altså til bruk i både 3- og 5-serie. At det er derfor de er litt lengre og slik ? Eller tar jeg helt fullstendig feil?
Morgan GS Posted April 14, 2010 Posted April 14, 2010 mattene er ikke universale , men fabrikken lager dem slik desverre . hvorfor vet jeg ikke men, de er nå en slik . mulig de ikke har lov til å ha samme form e.l ?? Disse selger vi jo temmelig mange av hvert år til nesten alle BMW modeller. Men det følger jo med klips til å vri ned i gulvmatte får å feste dem , dessuten så blir det mindre skit under mattene når de går lenger bak .
maartn Posted April 14, 2010 Author Posted April 14, 2010 Men hva gjør man da når vinteren slår inn og man skal sette på de orginale mattene med sine hull? Blir bare rot det Men bytter de inn og kjøper noen org. istedenfor.. men dette bør opplyses om i webshop.
RoaldJ Posted April 16, 2010 Posted April 16, 2010 Uten å være sikker, så tipper det har litt med det som Morgan sier.. BMW er litt streng på Copyrighten sin, og tillater ikke direkte kopi av sine orginale varer. Derfor lager aftermarket-firmaer deler som nesten ligner. Er f.eks en del felgprodusenter som har blitt saksøkt pga dette.. sikker mannge fler også.
-Anders- Posted April 16, 2010 Posted April 16, 2010 Samme med mine matter og. Irriterende i grunn. Det har faktisk vært et irritasjonsmoment i nesten 3 år nå, så det blir originale på meg også!
maartn Posted April 16, 2010 Author Posted April 16, 2010 Man får jo orginale til 500 kroner hos f.eks koed
Recommended Posts