Jump to content

Recommended Posts

Posted

Noen andre som har det slik? Mattene passer ikke sammen med de org. festene, og det er kun matten på førersiden man kan feste fast. I tillegg går de mye lenger bak enn hva det skal..

Misfornøyd! :evil:

Posted

ja, er kun feste på den førersiden. Orginale fester ville jeg tatt med en klype salt, er nok "ettermontert" i bilen din :

Ligger perfekt i min bil, har GS sine med M logo :S

Posted

Vel, de festene jeg har i bilen nå er jo til org. gummimatter og bilen ble levert med stoffmatter fra fabrikk. Men stoffmattene manglet når jeg kjøpte bilen. GS mattene følger ikke kantene i dørken, men går viderer bakover.

Posted

som du sier, er org fester, alle bmw'er med litt ustyr har dette.

klag til gs , disse koster vel en formye på gs også ?

Posted

Må ha vært feil dette..

Se på matten til førersiden:

DSC02447.jpg

Den skal jo være skrå og kortere, sånn som dette:

interior_e36_m3_bmw_floor_mats_colors_lg.jpg

Posted

Det ble seende helt latterlig ut når mattene ikke passet hos meg. Men har ordnet med retur, så det ordner seg ;)

Posted

mattene er ikke universale , men fabrikken lager dem slik desverre .

hvorfor vet jeg ikke men, de er nå en slik . mulig de ikke har lov til å ha samme form e.l ??

Disse selger vi jo temmelig mange av hvert år til nesten alle BMW modeller.

Men det følger jo med klips til å vri ned i gulvmatte får å feste dem , dessuten så blir det mindre skit under mattene når de går lenger bak .

Posted

Men hva gjør man da når vinteren slår inn og man skal sette på de orginale mattene med sine hull? Blir bare rot det ;)

Men bytter de inn og kjøper noen org. istedenfor.. men dette bør opplyses om i webshop.

Posted

Uten å være sikker, så tipper det har litt med det som Morgan sier.. BMW er litt streng på Copyrighten sin, og tillater ikke direkte kopi av sine orginale varer.

Derfor lager aftermarket-firmaer deler som nesten ligner.

Er f.eks en del felgprodusenter som har blitt saksøkt pga dette.. sikker mannge fler også.

Posted

Samme med mine matter og. Irriterende i grunn. Det har faktisk vært et irritasjonsmoment i nesten 3 år nå, så det blir originale på meg også!