Gå til innhold

Uorg passform på M-matter fra GS


maartn
 Share

Anbefalte innlegg

Noen andre som har det slik? Mattene passer ikke sammen med de org. festene, og det er kun matten på førersiden man kan feste fast. I tillegg går de mye lenger bak enn hva det skal..

Misfornøyd! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, de festene jeg har i bilen nå er jo til org. gummimatter og bilen ble levert med stoffmatter fra fabrikk. Men stoffmattene manglet når jeg kjøpte bilen. GS mattene følger ikke kantene i dørken, men går viderer bakover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mattene er ikke universale , men fabrikken lager dem slik desverre .

hvorfor vet jeg ikke men, de er nå en slik . mulig de ikke har lov til å ha samme form e.l ??

Disse selger vi jo temmelig mange av hvert år til nesten alle BMW modeller.

Men det følger jo med klips til å vri ned i gulvmatte får å feste dem , dessuten så blir det mindre skit under mattene når de går lenger bak .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva gjør man da når vinteren slår inn og man skal sette på de orginale mattene med sine hull? Blir bare rot det ;)

Men bytter de inn og kjøper noen org. istedenfor.. men dette bør opplyses om i webshop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å være sikker, så tipper det har litt med det som Morgan sier.. BMW er litt streng på Copyrighten sin, og tillater ikke direkte kopi av sine orginale varer.

Derfor lager aftermarket-firmaer deler som nesten ligner.

Er f.eks en del felgprodusenter som har blitt saksøkt pga dette.. sikker mannge fler også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...