plugg69 Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 har en god del deler fra 318i som selges.. blandt annet div klimadeler, bremser, radiator og lignende.. pm for spørsmål.. har og et svensk m3 sedanchassi som selges om noen er intr.. er momset inn... 99404320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rando0m Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 ser du har lakt deg ny tråd med samme innhold, er dette en coupe ? viss ja, tar jeg gjerne venstre framskjerm og venstre blinklys fremme. (blinklys fremme må ver hvit) om du har "m3" baklykter (røde/hvite) tar jeg disse også om prisen er god. mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet April 14, 2010 Forfatter Share Skrevet April 14, 2010 ja, jeg skal slette den forrige... nei det er touring.. mulig jeg har røde hvite baklykter til coupe.. og kanskje venstre blinklys.. jeg kan sjekke det i ettermiddag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 Har du di gummi proppene som ligger rett under jekkepunktet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keylay Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 komplett takluke mekanisme type sveiv evt pris ink frakt? hvilken eksos er det som står på? hvilke dempere fjærer? skal på 3 Serie (E36) Registreringsår: 1991-1993 TYPEINFO Karosserikode: E36 Motorkode: M40-B18 Motoreffekt: 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet April 14, 2010 Forfatter Share Skrevet April 14, 2010 Kyb dempere til 318, med senkefjærer av ukjent merke.. Foran, bak kan jeg sjekke i kveld... Luka er solgt... Eksos er original med liten kat og en simons potte... Bakpotta skal jeg bruke selv;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keylay Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 Kyb dempere til 318, med senkefjærer av ukjent merke.. Foran, bak kan jeg sjekke i kveld... Luka er solgt... Eksos er original med liten kat og en simons potte... Bakpotta skal jeg bruke selv;) Hvordan er tilstanden på demperne ? er helst int i med tuv papirer men da jeg tenkte å få det stempla i korte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keylay Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 har ikke eksos lampsode liggende?, rett meg gjerne om det er skrevet feil, men forstår sikkert hva jeg skal fram til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet April 14, 2010 Forfatter Share Skrevet April 14, 2010 Fjærene har jeg ikke papirer på, men det er originale m-tech fjærer.. Demperne foran er gulle gode, skal være bra bak og.. Har lambdasonde ja... Kom med bud:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keylay Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 Fjærene har jeg ikke papirer på, men det er originale m-tech fjærer.. Demperne foran er gulle gode, skal være bra bak og.. Har lambdasonde ja... Kom med bud:) er de bak gode eller er de ikke gode? foringene på demperne og alt er i topp stand? få skjekka opp de. kom med en pris på demperne og fjærene istede, knips gjerne et bilde av de elr hendvis meg til en link... Lambdasonden skal du ha mye for den da? si en god pris ink frakt for den ( ledningene er ikke porøse mørne? mine ledningenr har knekt helt innmed, får den i en smartpost boblekonf, den passer til min eksos/motor? Motorkode: M40-B18... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet April 14, 2010 Forfatter Share Skrevet April 14, 2010 de bak er greie.. ikke nye, men godt brukbare.. ja foringene er bra.. må se på de i mårra når jeg plukker dem ut.. om lambdaen virker må du finne ut selv.. er fra en 98 mod 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keylay Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 Fått sett på demperne, fått til å knipsa et bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet April 16, 2010 Forfatter Share Skrevet April 16, 2010 Fikser det i morra;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå