Gå til innhold

e36 deler, sedanchassi og div..


plugg69
 Share

Anbefalte innlegg

har en god del deler fra 318i som selges.. blandt annet div klimadeler, bremser, radiator og lignende.. pm for spørsmål..

har og et svensk m3 sedanchassi som selges om noen er intr.. er momset inn...

99404320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser du har lakt deg ny tråd med samme innhold, er dette en coupe ?

viss ja, tar jeg gjerne venstre framskjerm og venstre blinklys fremme. (blinklys fremme må ver hvit)

om du har "m3" baklykter (røde/hvite) tar jeg disse også om prisen er god.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

komplett takluke mekanisme type sveiv evt pris ink frakt? hvilken eksos er det som står på? hvilke dempere fjærer?

skal på

3 Serie (E36)

Registreringsår: 1991-1993

TYPEINFO

Karosserikode: E36

Motorkode: M40-B18

Motoreffekt: 83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kyb dempere til 318, med senkefjærer av ukjent merke.. Foran, bak kan jeg sjekke i kveld... Luka er solgt... Eksos er original med liten kat og en simons potte... Bakpotta skal jeg bruke selv;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kyb dempere til 318, med senkefjærer av ukjent merke.. Foran, bak kan jeg sjekke i kveld... Luka er solgt... Eksos er original med liten kat og en simons potte... Bakpotta skal jeg bruke selv;)

Hvordan er tilstanden på demperne ? er helst int i med tuv papirer men da jeg tenkte å få det stempla i korte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjærene har jeg ikke papirer på, men det er originale m-tech fjærer.. Demperne foran er gulle gode, skal være bra bak og.. Har lambdasonde ja... Kom med bud:)

er de bak gode eller er de ikke gode? foringene på demperne og alt er i topp stand? få skjekka opp de. kom med en pris på demperne og fjærene istede, knips gjerne et bilde av de elr hendvis meg til en link...

Lambdasonden skal du ha mye for den da? si en god pris ink frakt for den ( ledningene er ikke porøse mørne? mine ledningenr har knekt helt innmed, får den i en smartpost boblekonf, den passer til min eksos/motor? Motorkode: M40-B18...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...