Gå til innhold

Tips til valg av senkefjærer

maartn
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Har bestemt meg for å beholde orginal demperene og senke bilen for utseende sitt skyld med senkfjærer.

Har tittet på H&R som senker 40/15 til 2500,- hos BS bildeler.

Noen som har noen andre tips om nettbutikker e.l som er rimeligere, andre merker osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer dette settet her: http://nettbutikk.autobb.no/shop.asp?p=38936745

Det er altså med dempere.

Som nevnt skal bilen ikke brukes til noe banekjøring eller lignende, og den skal kunne brukes uten problemer på vinteren, på fjellet, hytta osv.

Så hvis jeg går for dette, så tilfredstiller jeg kanskje hagenisse med at det ikke er kun fjærer som blir byttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører fk 60/40 (+mm skåler forann) og er veldig fornøyd med det.

Skal du ha nye dempere også? I såfall burde du se på bilstein B8. Kongedempere :D

Er ikke b8 vanlige dempere? Og b6 kortere dempere beregnet til senking?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.bilstein.nl/bilstein/b8_sprint

Bilstein B8 Sprint

Bilstein B8 Sprint The shortened, high-performance shock absorber for lowered sports cars.

Lower doesn't automatically mean better. Not the appearance of the car determines its quality but the optimal tuning of suspension, springs and shock absorbers. With this in mind BILSTEIN has specially developed the B8 Sprint for cars with lowered bodies.

The shortened version represents the ideal pendant to suspension optimisation for nearly all sets of springs. Fast track changing at high speed, gobbling up uneven road surfaces, ironing out cross washboard surfaces ...The BILSTEIN B8 Sprint not only let's you look good but, above all, it gives you an excellent ride.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...