Kris(toffer) Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 Hei.. Foringen i bakkant på bærearmen foran er gåen på min E46. Har skrudd mange timer bil men aldri byttet en foring.. Noe en bør tenke på? Hvordan gjør jeg det? Noen som har lyst til å sende en "how to" på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 Det er rimelig kurant å gjøre dette. Du trenger litt assortert verktøy og en tersj for å ta ut foringen, uten å ta av bærearmen. Det er lettere. Om du har skrudd i mange timer før, så er ikke dette noe vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kris(toffer) Skrevet April 15, 2010 Forfatter Share Skrevet April 15, 2010 Det er rimelig kurant å gjøre dette.Du trenger litt assortert verktøy og en tersj for å ta ut foringen, uten å ta av bærearmen. Det er lettere. Om du har skrudd i mange timer før, så er ikke dette noe vanskelig. Hmmm okei... tersj har jeg ikke noe kjennskap til men, finner muligens på en løsning for å gjøre samme jobben.. Så det er mulig å gjøre dette uten å ta av bærearmen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 http://www.bimmerdiy.com/dir/e46 Søk litt her. Mange gode diy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 Uten å ha byttet bærearmsforing på en E46 så vil jeg sterkt anta at man kan demontere foringen fra armen uten å demontere selve armen, da kuleleddet på armen vil tillate å få armen på undersiden av bilen, godt klar av andre ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå