Kris(toffer) Posted April 15, 2010 Posted April 15, 2010 Hei.. Foringen i bakkant på bærearmen foran er gåen på min E46. Har skrudd mange timer bil men aldri byttet en foring.. Noe en bør tenke på? Hvordan gjør jeg det? Noen som har lyst til å sende en "how to" på det?
Otis Posted April 15, 2010 Posted April 15, 2010 Det er rimelig kurant å gjøre dette. Du trenger litt assortert verktøy og en tersj for å ta ut foringen, uten å ta av bærearmen. Det er lettere. Om du har skrudd i mange timer før, så er ikke dette noe vanskelig.
Kris(toffer) Posted April 15, 2010 Author Posted April 15, 2010 Det er rimelig kurant å gjøre dette.Du trenger litt assortert verktøy og en tersj for å ta ut foringen, uten å ta av bærearmen. Det er lettere. Om du har skrudd i mange timer før, så er ikke dette noe vanskelig. Hmmm okei... tersj har jeg ikke noe kjennskap til men, finner muligens på en løsning for å gjøre samme jobben.. Så det er mulig å gjøre dette uten å ta av bærearmen?
sladjan Posted April 15, 2010 Posted April 15, 2010 http://www.bimmerdiy.com/dir/e46 Søk litt her. Mange gode diy
Otis Posted April 16, 2010 Posted April 16, 2010 Uten å ha byttet bærearmsforing på en E46 så vil jeg sterkt anta at man kan demontere foringen fra armen uten å demontere selve armen, da kuleleddet på armen vil tillate å få armen på undersiden av bilen, godt klar av andre ting.
Recommended Posts