Gå til innhold

Vår E46 330i Cab, Estoril-blå


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...

Cab'en gikk gjennom EU-kontrollen uten en eneste feil. Fikk dem til å skifte til sommerdekk samtidig, det er det siste gang jeg gjør hos Steinkjer Bil i allefall. De sa de slet med bytte p.g.a lav profil og det synes på felgene, spesielt den ene. Blir nok felgpakke neste gang jeg må ha nye dekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Da har jeg stallsatt cab'en for vinteren. Har hatt den inne hos Scandic Shine på Verdal for innvendig/utvendig vask, polering, impregnering av kalesj og interiør samt motorvask. Km-standen økte med under 3000 i år :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg stallsatt cab'en for vinteren. Har hatt den inne hos Scandic Shine på Verdal for innvendig/utvendig vask, polering, impregnering av kalesj og interiør samt motorvask. Km-standen økte med under 3000 i år :-)

Flott cab med riktig farge :)

Mye kom bilpleien på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da så jeg din også, men visste ikke at det var deg fra forumet desverre :)

Ligger vel en E46 320i estoril cab på Finn nå (kode 23867947). den også i Ålesund der jeg kjøpte min. Står Topaz i annonsen, men den er vel uten tvil estoril?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...
  • 2 months later...

Synd at du skal selge den godsaken, har en likens bare sølv og 2,2 litern. Kjenner at en 3 liter hadde vært helt perfekt å cruise med i denne bilen! :D Også så god å kjøre!

Du har ikke en hardtop du vil selge løst ? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...