Jump to content

Recommended Posts

Posted

Noen som har vært borti å reparert en sånn her skade før ? Evnt resultat i form av bilder eller ord.

Selve bakfangeren er ikke problemet men den listen der som er sveiset fast. :(

u9a0t6i8eglj54owiaix_thumb.jpg

Posted

burden ok kappe ut og sveise inn ny. men kan jo være man klarer å dra det ut og rette det med masse sparkel :P

Posted

Må bli gjennom et verksted for har ikke verktøyene. Var innom et verksted, selve listen koster 4000 kr så skulle dem ha litt her og litt der + arbeid så endte det på 19 000kr uten lakkering :shock:

Posted

19 tusen :P haha

kan jo nesten kjøpe ny bil. har du ikke noen kammerater eller kjenner noen som trenger en svart jobb.

19 tusen hadde jeg aldri betalt. koster jo mindre å levere inn helebilen til oppretting og nylakka

Posted

19 000 var et sinnsvakt urimelig beløp å betale.. også ULAKKERT i tillegg. Nei, håper dette ordner seg for deg for en betydelig lavere sum.

Posted

Gå på finn.no og finn en som selger brukte deler. Så bytter du ut hele bakfangeren og luka. Eller du kan dra til skroten hvor de har utsalgt om det er noe slikt nær deg. :D

Posted

19000 for og ordne en liten skade?? Var en ublid pris. Deler til bilen din ligger det i bøtter og spann av på de forskellige skrotninger. Bare og søke litt på nettet så vil du finne det du trenger.

Posted

det er jo ikke liten skaade akkurat da, spørs om bare den er trykt inn eller mer innover liksom.

Men tviler på at denne skaden bør kommer over 6-7tusen egentli. da bare denne delen må sveises inn og lakkes.

Posted

Noen verksteder i sverige som du kan annbefale og som ikke krever 5 timers kjøring. Så kunne jeg ringt og hørt iallefall. Ganske ivirig på å få det gjort da jeg har fått tak i et omtrent ny bakluke.