Mariuz Posted April 16, 2010 Posted April 16, 2010 Noen som har positive/negative erfaringer med GS bildeler sine angel eyes til E46 u/xenon?
Mariuz Posted April 16, 2010 Author Posted April 16, 2010 Ingen som har GS angel eyes her? Noen som anbefaler andre merker?
Guest Posted April 16, 2010 Posted April 16, 2010 stod sånne på en e46 jeg hadde... der hadde ringene "smelta" og lå sånn halvvegs midt i hele lykta.. i tillegg var glasset fryktelig slitt.. MEN, så er jo prisen ganske fin om du allikevel skal ha nye lykter..
Guest Posted April 16, 2010 Posted April 16, 2010 kanskje jeg missforstod.. er det ikke snakk om hele lykta?
Lars89 Posted April 16, 2010 Posted April 16, 2010 Ringene er like til de fra biltema (499kr) og de fungerer veldig bra. Fint lys i de. Hatt de siden i fjor sommer og de lyser like godt enda
bmw530i Posted April 17, 2010 Posted April 17, 2010 hørt mange har problemer med at biltema ringene ryker i ett sett men jeg monterte mine for noen måneder siden og funker veldig fint av og til lyset det ene ringen litt dårligere men plutselig er det fint igjen
S.Arnesen Posted April 17, 2010 Posted April 17, 2010 hørt mange har problemer med at biltema ringene ryker i ett sett men jeg monterte mine for noen måneder siden og funker veldig fint av og til lyset det ene ringen litt dårligere men plutselig er det fint igjen Jepp, men dette er generelt for alle slike sett. uansett hvor man har kjøpt de. Det som også er fint med de ifra biltema er at de passer alle typer. Av en eller annen grunn har folk fått for seg at ringer til xenonlykter ikke passer på halogen, og omvendt. Dette er bare tull, for det har jeg testet med biltema sitt sett....
Lars89 Posted April 17, 2010 Posted April 17, 2010 Kan bekrefte det. Flytta ringene mine fra xenon-lykter over til halogen (begge org) Er jo rimelig like bortsett fra linsa på xenon.
Gloss Posted April 18, 2010 Posted April 18, 2010 Har GS ringene og til nå har de fungert helt fint. Ingen problemer. Synes festeklipsa som følger med er dårlige og har derfor limt de fast med noen punkter.
Recommended Posts