Jump to content

Recommended Posts

Posted

stod sånne på en e46 jeg hadde... der hadde ringene "smelta" og lå sånn halvvegs midt i hele lykta.. i tillegg var glasset fryktelig slitt..

MEN, så er jo prisen ganske fin om du allikevel skal ha nye lykter..

Posted

kanskje jeg missforstod.. er det ikke snakk om hele lykta?

Posted

Ringene er like til de fra biltema (499kr) og de fungerer veldig bra. Fint lys i de.

Hatt de siden i fjor sommer og de lyser like godt enda :wink:

Posted

hørt mange har problemer med at biltema ringene ryker i ett sett men jeg monterte mine for noen måneder siden og funker veldig fint :)

av og til lyset det ene ringen litt dårligere men plutselig er det fint igjen :P

Posted
hørt mange har problemer med at biltema ringene ryker i ett sett men jeg monterte mine for noen måneder siden og funker veldig fint :)

av og til lyset det ene ringen litt dårligere men plutselig er det fint igjen :P

Jepp, men dette er generelt for alle slike sett. uansett hvor man har kjøpt de. Det som også er fint med de ifra biltema er at de passer alle typer. Av en eller annen grunn har folk fått for seg at ringer til xenonlykter ikke passer på halogen, og omvendt. Dette er bare tull, for det har jeg testet med biltema sitt sett....

Posted

Kan bekrefte det. Flytta ringene mine fra xenon-lykter over til halogen (begge org) Er jo rimelig like bortsett fra linsa på xenon.

Posted

Har GS ringene og til nå har de fungert helt fint. Ingen problemer. Synes festeklipsa som følger med er dårlige og har derfor limt de fast med noen punkter.