E28Fredrik Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 Endelig fått sommer skodd bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 MAFIA! Tøffe biler, begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 MAFIA! Tøffe biler, begge to! Just what i skull til to say Mafiaslede uten sidestykke det der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 Sinnsykt fin e38! Faren din som er Ole Christian? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet April 17, 2010 Forfatter Share Skrevet April 17, 2010 Takk for det folkens Ja, min far er Ole Christian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 var en del som sikla på 7-serien din i går;) vanvittig tøff den turbo-replican til faren din også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet April 17, 2010 Forfatter Share Skrevet April 17, 2010 var en del som sikla på 7-serien din i går;) vanvittig tøff den turbo-replican til faren din også! I går? hehe ja grisetøff bil det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 var en del som sikla på 7-serien din i går;) vanvittig tøff den turbo-replican til faren din også! I går? hehe ja grisetøff bil det på streetn da veitu jeg som kjørte 123 på prøveskilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet April 17, 2010 Forfatter Share Skrevet April 17, 2010 var en del som sikla på 7-serien din i går;) vanvittig tøff den turbo-replican til faren din også! I går? hehe ja grisetøff bil det på streetn da veitu jeg som kjørte 123 på prøveskilt Ååja troor jeg husker den.. var endel folk her i byen i går ja kjempebra med så mange utenbys som møtte opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 Nydelig 7'er, helt rett stuk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 SYKE SATAN! Råeste E38,n jeg har sett 02 var også meget grom. Ja takk, begge deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 sykt pen e38 hvilket senkesett har du? du har ikke vurdert å lakke den helt ned da? likte 02`n og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 Drømme sjuer...Om den blir stjålet så er den sikkert i min garasje...Men igjen..er jo bare senk og felg? Forresten...Hvordan går det med 11cm regelen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 Råe biler!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 E38 er faktisk min favoritt BMW hvis den er gjennomført... Kjører du rundt i en slik er du alltid kongen på veien, selv med en ferrarri ved siden av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå