Gå til innhold

DanielMK's e60 530d - SOLGT!


 Share

Anbefalte innlegg

Ingen problem å montere den, grei jobb. Pass på så du ikkje kutter borti ledninger (det er noen bak skumgummien på stålbjelka) :) Og ta av ALLE skruene før du drar av den originale. Berre å leite litt, så finner du alle skruene. Ganske lett å finne..

Takk for kommentar på bilen min :) Den er ikkje spesielt vakker nå, med sprekt frontfanger og 16" vinterhjul ... Men ny frontfanger ligger og venter på sola, og det samme gjør 19'tommerne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 321
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fin bil du har.

Min har samme karosseri, farge og interiør. Jeg fikk påmontert M fornt/bakfanger og sideskjørt. Ble mye bedre enn det som satt der originalt. Nye felger og dekk kommer til sommeren tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Neeeh... Blir ikkje "klok" på M-bakfangeren til e60. Synes faktisk den vanlige er finere av ein eller annen grunn...den ser så "pinglete" ut bak med mtech :P Så prioriterer heller noe annet enn å bytte den.

Enig med deg ang bakfangeren på E60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Takk så mye, trojamoss :) Såg ikkje kommentaren din før nå...

Litt oppdateringer:

-Senkesett godkjent i vognkort.

-EU-godkjent med to 2-er feil (endeledd og berearm, slitasje i begge) - alt ordnet.

-Nye bakdekk på plass (255/35/19) - var skeivslitt pga feil hjulstilling.

-Mtech front og Mtech sideskjørt skal straks til lakkering og monteres.

-Tatt sjekk av vesker, servoolje, kjøleveske, bremseveske.

-På søndag fikk bilen seg 9 timer med bilpleie. (Vask, lakkrens, clay, fjerning av småriper, polering, voks)

= KLAR FOR SOMMEREN :)

Men .... eg driver å vurderer salg av bilen :) Rett og slett fordi eg liker å prøve noe nytt heile tida. Dette er min 4'rde BMW, og er 21 år :) Nå driver eg å kikker på E92, og Ford, faktisk [-o< ...

Så om det er noen som er interessert i ny bil til sommeren, så er det berre å sende ein PM, så kan dere få meir info. Bilen er ikkje TIL SALGS enda, men vurderer det nå den neste måneden ...har ikkje heilt bestemt meg, da eg er så glad i denne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Da er bilen til salgs. Kommer til å dukke opp på finn iløpet av få dager :)

Hva blir det neste a? M5? :D

Da var bilen SOLGT :) Til ein hyggelig mann i 50 åra.

Neste bil blir ikkje BMW .... har ikkje heilt bestemt meg, men vil prøve noe heilt nytt 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde mye rart før jeg kjøpte BMW, ble aldri fornøyd med hverken Ford, Volvo eller Audi. Toyota, VW og Skoda prøvde jeg ikke (Toyota har jeg hatt før, så det fristet ikke). Mercedes, for dyrt og gubbete.

Ford Mondeo var vel nærmest, men komforten og kjøre egenskapene til 5-serien var det ingen som kunne matche.

Bare min mening, men kanskje du finner en som du liker bedre enn 5-serien din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...