Gå til innhold

DanielMK's e60 530d - SOLGT!


 Share

Anbefalte innlegg

Salget gikk raskt ja, fordi eg fikk et tips om at ein lokal mann var på utkikk etter akkurat ein slik modell som eg hadde. Og alt passet, han likte fargen, utstyret og alt annet den hadde - så da fekk eg solgt omtrent på dagen :)

Ny bil er kjøpt, hentes på lørdag :)

Denne gangen går eg i ein heilt annen retning enn BMW. Har fått tak i eit strøkent eksemplar av ein Ford Focus ST 2007 med bare 26 000km kjørelengde :) Bilen har fått bare bra testresultater og anmeldelser, så satser på at det er et godt kjøp - men, kjørekomforten i 5-serie E60/61 er nok ikkje tilstede nei ... :-/

Har sett på VW Scirocco Kny - men om eg skulle hatt ein slik måtte det vert godt over 200hk, og da blir de for dyre synes eg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 321
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer med raskt salg, og ikke minst kjøp av en meget morsom bil! :D Hadde jeg ikke hatt behov for plass til barnevogn og en gigantisk barnestol så ville Focus ST vært et godt alternativ som en forholdsvis "rimelig", morsom "lekebil" :D

Vet også hvilken bil du har kjøpt, og ut ifra bildene i annonsen å bedømme så den ut som nybil :) Igjen, gratulerer så masse!

...og så håper jeg at jeg er like heldig som deg med å få i stand et raskt salg på 5'ern min... [-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med raskt salg, og ikke minst kjøp av en meget morsom bil! :D Hadde jeg ikke hatt behov for plass til barnevogn og en gigantisk barnestol så ville Focus ST vært et godt alternativ som en forholdsvis "rimelig", morsom "lekebil" :D

Vet også hvilken bil du har kjøpt, og ut ifra bildene i annonsen å bedømme så den ut som nybil :) Igjen, gratulerer så masse!

...og så håper jeg at jeg er like heldig som deg med å få i stand et raskt salg på 5'ern min... [-o<

Takk caaatooo :D

Hehe.....var kanskje litt dumt av meg å skrive km-stand og årsmodell ....lett å finne den på Finn :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kjem til å vere aktiv her :) Blir nok BMW ein gong i framtida :) Salget av 530d'n var veldig spontant, egentlig. Var glad i bilen og hadde alt eg kunne ønske meg. Men fikk plutselig lyst til å prøve noe nytt, hehe :roll::)

Focusen har jo ikkje halvparten av utstyret som 530d'n har ... så det blir ein nedtur, men men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ST'n er komt på plass. Til dere som noen gang har vurdert Focus ST - ikkje nøl. Det er ein heilt fantastisk bil, på alle måter! Og lyden er noe av det feteste man kan tenke seg.

Eneste minuset er bensinforbruket. Kjørte frå Sandnes - Bergen på 0.98 , kjørte for det meste fint, men litt flat pedal forbi biler ble det. Tipper den havner på 0.85 ved veldig fin kjøring på hovudveier. Noe mindre enn det er berre å gløyme.. :P

Vil også påstå at Recaro setene er så og si nesten like gode som Comfort setene i e60/61. Eneste de mangler er støttene som man kan ta fram og tilbake under knettene/lårene. :)

...men det blei downhill på utstyret. Har kanskje 30% av utstyret eg hadde på 5'ern .. Litt kjipt, men mindre sjangse for at noe skal ryke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, sikkert artig å prøve noe annet en bayer også :)

Litt stilig noen av de fordene, både ST og en kompis av meg har Focus RS som er litt tøff :)

Bruker vel mye da, er stolt av e36 M3en som bruker under literen blandet kjøring og sikkert 0,7-0,8 langkjøring, ikke værst for en godt trimmet 3.2l det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, sikkert artig å prøve noe annet en bayer også :)

Litt stilig noen av de fordene, både ST og en kompis av meg har Focus RS som er litt tøff :)

Bruker vel mye da, er stolt av e36 M3en som bruker under literen blandet kjøring og sikkert 0,7-0,8 langkjøring, ikke værst for en godt trimmet 3.2l det.

Ja, absolutt kjekt å prøve noe nytt nå som eg har hatt 3 BMW'er på rad :) Den bruker ca 0.7 - 0.8 på langkøyring når eg har testet, og 1.0 - 1.3 bykjøring. Så litt bensin går det jo ... Får den helt fint opp på 2-3L om man vil det :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...