Dirty Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 Hei lurer på hva interessen er for noen orginale BBS RC med nye dekk ? har flasset i klarlakken og strøkne, kun den ene felgen som har litt skrap. skjeldne felger som tar seg godt ut på E36 er vel 8.5 bak og 7.5 framme vis jeg ikke husker feil. Selger de ikke til gibort pris. disse er hva jeg har skjønt verd endel. så kom med et bud så ser vi om vi blir enige. mvh kim andre bilder kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 17, 2010 Forfatter Share Skrevet April 17, 2010 er slike Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 Hallo Er du interessert i og bytte ? jevnt.. Så kan jeg ta turen til Mandal uten problemer til helga. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=21845036 Her er dem. Hilsen Atle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 Og det er bredere kant bak en foran ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 Og det er bredere kant bak en foran ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 19, 2010 Forfatter Share Skrevet April 19, 2010 har sommerfelger liggende så trenger ikke flere felger desverre. er vel samme kant framme og bak vis jeg ikke tar helt feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Sikker på at du ikke vil bytte ?:DD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 5000? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 22, 2010 Forfatter Share Skrevet April 22, 2010 vil ikke bytte nei hehe tja mener nå de er værd mer en 5000 men er en start i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 Et på disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 Venter spent på bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå