Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hvilken modell av Recaro stoler er dette? Er m/ vipp, fant det hos bestefaren til en kompis. Skulle gjerne visst hva de heter, og evt. hvor det er mulig å få tak i de.

i0sk1uk8t1pg2b0lc2my.jpg

5e79azymu8d28k1n7l4h.jpgz23b56vckz1uwsjgcigb.jpg

Posted

Jeg føler problemet er å finne gode stoler med vipp.. Derfor vurderer jeg enkelt og greit å gå til innkjøp av M3 Vader stoler i sort skinn, å bygge om festebrakettene etter de setene.

Posted

hvor rå vakke de??? Jeg sikler litt på CSL seter i min.. men herregud ny prisen er til å finne frem galgen på forskudd vett.. er vel nesten 35 k pr sete på GS...

Posted

hvilken bil har du de stolene i?

døds kule

BMW 318i E46 - "All show, no go"

Stolene er i en 123d.

Når det gjelder vippefunksjonen så fungerer det ypperlig, den er skjult bak firepunktshullet.

Er kjempefornøyd med stolene, men er enig at ingenting forsvarer prisen her i Norge (ca 19000 pr. stk). Tror du kan få dem endel billigere i utlandet.

• 3 months later...
Posted

den øverste stolen er vel den typen som ofte sitter på div elektriske rullestoler, hadde et par sånne i en Suzuki jeep for mange år siden, stolene hadde el justering i alle vinkler, luftputer i ryggen og vifte som blåste friskluft inn i setet når man var litt svett i ræva