Reintz Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2011 Jeg betalte vel rett i overkant av 4 tusen inkl. frakt fra Koed Gleder meg veldig til å høre åssen lyden blir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Gjerne legg ut et lydklipp når det er montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2011 Gjerne legg ut et lydklipp når det er montert Skal gjøre det, men blir nok ikke på noen måneder enda Bilen står til vinterlagring. I mellomtiden kan du kose deg med dette klippet, som fikk meg til å gå for scorpion Er riktignok en 325, men blir nok noe av den samme lyden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Deilig bil Christian! Den begynner å bli veldig pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2011 Deilig bil Christian! Den begynner å bli veldig pen! Takk skal du ha Blir en god del forandringer til våren Hvordan går det med Femmer'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Deilig cab!!! Blir liksom aldri "lei" E36 Cab.... Blir gøy med ny eksos tenker jeg, scorpion + cab må jo være riktig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2011 Da har jeg bestilt meg nye felger! Så nå kan våren bare komme. Jeg brukte lang tid på å velge mellom BBS LM replica eller CSL replica, men bestemte meg til slutt for CSL http://www.beckmeister.no/images/xxlarge/313199.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Min E46 med 8,5x19 og 9,5x19 med 5mm spacere bak og 2mm spacere forann. Flott cab, og som du ser på mitt bilde har du mye å glede deg til når det gjelder felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2011 Har sett mye på den E46'en din før. Helt nydelig! Gleder meg veldig til å få felgene ja Men må få bestilt dekk også. Er 225/40 en god dimensjon på 8" felger? Og er det noen som har erfaringer med federal dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Federal SS595 er gode dekk! og ja, det er en meget kurant dimmensjon..men kanskje 215x40x18 forann og 235x40x18 bak (om det er 8"/8,5" forann og bak du har bestillt..? Takker for hyggelige ord om E46`n..den er dypt savnet når man titter på bildene fra godværsdagene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2011 Har bestilt 8" rundt om hele. Tror nok jeg går for Federal dekk i 225/40-18. Er ganske billige dekk, men de scorer greit på den dekktest.com på dekkonline Nå må jeg bare vente på litt mere midler, sånn at jeg får kjøpt senkesett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 2499,- så har du coilovers ifra parts&retards...se bmw deler selges forum delen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2011 Blir nok å kjøpe fra parts and retards ja. Er stadig innom siden der og titter. Men tror nok ikke at det blir det billigste fra tuningart. Legger heller litt mer penger i det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Aldri feil å spandere noen ekstra kroner på alfa omega; understell og bremser nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Lekker bil du har Christian;) vi får møtes og inspisere hverandres biler når du får ut din fra vinterlagring! Er det GS sine csl replika du har bestilt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå