Reintz Skrevet Juli 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2011 En stund siden jeg sist var inne her nå Det har ikke skjedd stort med bilen, fått på splittere i front! Her er et par bilder fra dagens shoot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 29, 2011 Share Skrevet Juli 29, 2011 M3 speil og M3 lister på siden så er du i boks med denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 29, 2011 Share Skrevet Juli 29, 2011 Lekkert som alltid reintz hvor er det du har vært og tatt bilder a? :S de øverste altså? de nederste ser ut som like ved skredderjordet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Juli 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2011 Takk! M3 speil og lister står på lista mi ja. De øverste bildene er tatt ved restaurant sandvigen, ved gamle mossevei! De andre er i åsdalsveien like ved skredderjordet ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juli 29, 2011 Share Skrevet Juli 29, 2011 Kjempe pen bil! Ikke stort å sette fingeren på, men senk hadde ikke vært dumt på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2012 Da skal bilen selges til våren! Bare å si ifra hvis du er interressert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Skal du selge? hvorfor det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Ville slengt på M3 lister og en ordentlig M3 bakfanger før du selger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2012 Skal du selge? hvorfor det? Selges med tungt hjerte! Men skal heller gå for en litt nyere helårs bil. Med firehjulstrekk Blir utrolig trist å kvitte seg med den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Flott bil! E36 cab må være den eneste cabben eg kunne hatt Nå ser jeg forresten at jeg ikke har csl felger fra GS... Har kliss like dine... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Da er go'bilen til salgs! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33846977 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 Ny pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 Da var bilen solgt! Utrolig trist å se den bromme avgårde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå