Martinb91 Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Hei. Noen som vet hvor man får kjøp kortere lenkearmer/klikkestag som man bruker på justerbare senkesett på BMW E46? Eller vet noen lengden på de korte typene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 www.zenk.no skaffer nok da de kan levere det i tillegg på sine rimeligste justerbare.. Koed.no skaffer også. GS har justerbare. Ligger under tilbehør/gatebil/understell Staga på mine FK Coilovers var ca 20cm lange. Varierer sikkert noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 Noen som vet om mekonomen, meca, bilxtra skaffer dette evt om noen passer fra en annen merke/modell e.l? Skulle kjøpt det i morgen helst... Bilen blei litt spesi å kjøre uten stabstag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuned Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 Gsbildeler har som er justerbar lengde på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 Har sett det, men har ingen GS-butikk i nærheten Kappa av de gamle staga uten å sjekke lengda på de nye først. Kjempesmart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 Gs sine justerbare må modifiseres for å passe på justerbart. Jeg kjøpte disse til min e46, og da måtte jeg kutte bort 3-4cm på vær for å få de i riktig lengde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 Spør bare på en eller anna butikk i morra. Må da være en eller anna modell som har 20cm lange stag... Holder f... ikke lenge med skamsenk og 20tommere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 om du skal ha den orginale lengden så kan du bruke slike ifra ganske mange typer biler. Jeg kjøpte en på biltema til en 98mod Ford mondeo. Spratt på uten problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 De originale er 30cm, jeg trenger noen på +-20. Finner sikkert ut av noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå