destroyy Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Jeg skulle gjerne hatt en slik en.... for å sett tryne til gutta i vegvesnet når jeg rulla inn på teknisk kontroll haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Jeg skulle gjerne hatt en slik en.... for å sett tryne til gutta i vegvesnet når jeg rulla inn på teknisk kontroll haha enig der! bare en MYE mer shabby bil, uten ruter, lykter og rusten som fy skulle vært tatt opp på video, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Jeg skulle gjerne hatt en slik en.... for å sett tryne til gutta i vegvesnet når jeg rulla inn på teknisk kontroll haha enig der! bare en MYE mer shabby bil, uten ruter, lykter og rusten som fy skulle vært tatt opp på video, hehe Genialt! Eventuelt få inn en gammel mann som kjører bilen og som klarer knapt å gå ut av bilen med en skamsenket bil hvor det kommer evig mye røyk ut av døren når han kommer ut (hasj-mistanker!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Så en smule sjukt ut! Alt med måte kanskje..?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 Hadde man kjørt sånn etter en motorvei i Norge hadde alle rundt deg ringt operasjonssentralen om at det er en bil som holder på å miste dekkene... Den der kulturen får aldri feste i Norge i overskuelig framtid. Garantert. Like diskret som å gå på hendene det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 styggeste jeg har sett haha ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 Håpløst... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 Ikke til å tru.. Håper ikke denne overdrevne (u)kulturen kommer til Norge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 hmm...hvordan sitter egentlig navet og hjullager`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 Må være noe voldsom påkjenning på drivknuter osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 Litt mad max følelse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 Litt mad max følelse... Det der må være noe av det døveste jeg noengang har sett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 Nei så grusomt, det er noe av det dummeste jeg har sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå