Gå til innhold

CCFL ringer


toyo
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ccfl ringer har ikke led pærer. LEgg merke til at ccfl ringer har sterkt og fint lys rundt hele, ettermonterings ringer med led pærer har alltid dårlig lys rundt hele. Blir alltid prikkette der pærene er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også greit fornøyd med biltema. Hvis man ser bort ifra at det ikke er alltid at alle ringene lyser hver gang man skrur på lysene... Virker som ene ringen på ene sida trenger lenger tid for å lyse skikkelig. Men godt mulig det bare er jeg som har vært uheldig i tilkoblingen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også greit fornøyd med biltema. Hvis man ser bort ifra at det ikke er alltid at alle ringene lyser hver gang man skrur på lysene... Virker som ene ringen på ene sida trenger lenger tid for å lyse skikkelig. Men godt mulig det bare er jeg som har vært uheldig i tilkoblingen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser stadig at det skrytes av Biltema settene, mens jeg akkurat opplevde at sett nr.2 har sluttet helt å virke på ene siden.Dette i løpet av et drøyt år.Det har småflimret litt i de siden de var nye også. Ikke har jeg rukket å tatt motorvask engang, og det er montert skikkelig med kyndig hjelp. Det første settet var defekt allerede ved kjøp, var tydelig noen som hadde returnert dette pga feil tidligere, men så solgte de det likegodt på nytt... I tillegg passer de ytterste ringene ikke til org. linselyktene mine, selv om det påstås å skulle passe bolt on, og er det riktige settet til en 2003 E46 Facelift med org Bixenon linse....Mine lykter har større diameter på linsene enn på fjernlysene i midten. Trenger egentlig tips til CCFL ringer som passer fysisk, har hvitblå farge og lever lengre enn Biltema sine ihvertfall :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, da fikk jeg endelig tatt en motorvask, og da sluttet jammen meg andre siden med Biltema-drit AE å fungere også :applause: Jaja, nå er det symmetrisk om ikke annet da :roll: Hvis noen skulle ønske å se hva jeg mener med at de heller ikke passer rent fysisk, til mine org. bixenon frontlamper, blir jeg å finne på Valle Hovin imorgen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...