toyo Skrevet April 19, 2010 Skrevet April 19, 2010 Er CCFL ringene man finner på xenonlys.com noe bra? så de hadde ett dyrere alternativ, med flere led's.. eller klarer jeg meg med de billigste? noen som har bilder?
Eksos Skrevet April 19, 2010 Skrevet April 19, 2010 Veit iallefall at mange er fornøyd med biltema sitt kitt. Veldig greit å kjøpe lokalt slik at man får klaget om noe ikke fungerer..
S.Arnesen Skrevet April 19, 2010 Skrevet April 19, 2010 ccfl ringer har ikke led pærer. LEgg merke til at ccfl ringer har sterkt og fint lys rundt hele, ettermonterings ringer med led pærer har alltid dårlig lys rundt hele. Blir alltid prikkette der pærene er...
Sjøbuse Skrevet April 20, 2010 Skrevet April 20, 2010 biltema sine AE her. hatt de over 2 år uten problem.
blast Skrevet April 22, 2010 Skrevet April 22, 2010 Jeg er også greit fornøyd med biltema. Hvis man ser bort ifra at det ikke er alltid at alle ringene lyser hver gang man skrur på lysene... Virker som ene ringen på ene sida trenger lenger tid for å lyse skikkelig. Men godt mulig det bare er jeg som har vært uheldig i tilkoblingen...
blast Skrevet April 22, 2010 Skrevet April 22, 2010 Jeg er også greit fornøyd med biltema. Hvis man ser bort ifra at det ikke er alltid at alle ringene lyser hver gang man skrur på lysene... Virker som ene ringen på ene sida trenger lenger tid for å lyse skikkelig. Men godt mulig det bare er jeg som har vært uheldig i tilkoblingen...
Trondbrandsen Skrevet April 22, 2010 Skrevet April 22, 2010 Ser stadig at det skrytes av Biltema settene, mens jeg akkurat opplevde at sett nr.2 har sluttet helt å virke på ene siden.Dette i løpet av et drøyt år.Det har småflimret litt i de siden de var nye også. Ikke har jeg rukket å tatt motorvask engang, og det er montert skikkelig med kyndig hjelp. Det første settet var defekt allerede ved kjøp, var tydelig noen som hadde returnert dette pga feil tidligere, men så solgte de det likegodt på nytt... I tillegg passer de ytterste ringene ikke til org. linselyktene mine, selv om det påstås å skulle passe bolt on, og er det riktige settet til en 2003 E46 Facelift med org Bixenon linse....Mine lykter har større diameter på linsene enn på fjernlysene i midten. Trenger egentlig tips til CCFL ringer som passer fysisk, har hvitblå farge og lever lengre enn Biltema sine ihvertfall
Trondbrandsen Skrevet April 24, 2010 Skrevet April 24, 2010 Haha, da fikk jeg endelig tatt en motorvask, og da sluttet jammen meg andre siden med Biltema-drit AE å fungere også Jaja, nå er det symmetrisk om ikke annet da Hvis noen skulle ønske å se hva jeg mener med at de heller ikke passer rent fysisk, til mine org. bixenon frontlamper, blir jeg å finne på Valle Hovin imorgen
Sjøbuse Skrevet April 24, 2010 Skrevet April 24, 2010 legg ut et bilde av bilen så jeg vet hvem bil jeg skal se etter i morgen da
Trondbrandsen Skrevet April 24, 2010 Skrevet April 24, 2010 legg ut et bilde av bilen så jeg vet hvem bil jeg skal se etter i morgen da Den er grei busemann, her har du et bilde Da har vi en date imorgen, vi kommer 13:30 ca he he
Sjøbuse Skrevet April 24, 2010 Skrevet April 24, 2010 ok. skal se etter den bilen og studere AE kommer også litt senere enn 12. gidder ikke å stå i kø med 100 andre biler som vil først inn
Trondbrandsen Skrevet April 25, 2010 Skrevet April 25, 2010 Jeg regner forsåvidt bare med å se etter en 7 serie med sinnsykt fete AE, eller har du et bilde du og sjøbuse? Artig å be om bilde av bilen istedet for eieren, men jeg klarer vel å spørre meg frem
Sjøbuse Skrevet April 25, 2010 Skrevet April 25, 2010 hehe. er nok ikke så vanskelig å finne meg. har en svart E38 med AE og alpina optik og helt svarte vinduer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå