Lars89 Skrevet April 26, 2010 Skrevet April 26, 2010 Sitter jo utrolig løst den plastramma også. Dette klarer du selv. Installert sånne i både halogen og xenon og passa veldig bra i begge
Trondbrandsen Skrevet April 26, 2010 Skrevet April 26, 2010 tok ut den svarte plastrammen for å gjøre ting mye enklere jeg da kan ikke skjønne det skal være noe verre i denne når vi har gjort det på 3 E46. 2 E38 og en E39. hehe Det gjorde vi også Tror jeg skal ta et par bilder, for du mente at det skulle være samme linsen du la inn bilde av, som sitter i min? Og sorry for litt off topic, men er jo om CCFL ringer da i det minste..
Sjøbuse Skrevet April 26, 2010 Skrevet April 26, 2010 tok ut den svarte plastrammen for å gjøre ting mye enklere jeg da kan ikke skjønne det skal være noe verre i denne når vi har gjort det på 3 E46. 2 E38 og en E39. hehe Det gjorde vi også Tror jeg skal ta et par bilder, for du mente at det skulle være samme linsen du la inn bilde av, som sitter i min? Og sorry for litt off topic, men er jo om CCFL ringer da i det minste.. ja. ta noen bilder du. så blir det enklere enn å forklare sikkert. men får ikke sett på det før i morgen ettermiddag tidligst. er opp og dra på jobb kl 05:50. så må nok ta kvelden nå også
Trondbrandsen Skrevet April 26, 2010 Skrevet April 26, 2010 Skal prøve å få slengt inn bilder ja, takker igjen, og ikke stress voldsomt med dette. Har jo vært sånn en stund.. Peace out
Sjøbuse Skrevet April 26, 2010 Skrevet April 26, 2010 Skal prøve å få slengt inn bilder ja, takker igjen, og ikke stress voldsomt med dette. Har jo vært sånn en stund.. Peace out jepp. sleng ut bilder. så skal jeg se så fort jeg har tid. god natt.
Trondbrandsen Skrevet April 26, 2010 Skrevet April 26, 2010 Ikke verdens beste fotograf, men man ser da litt Må få fiksa dette, feilen lyser jo praktisk talt lang vei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå